Ssangyong Rexton już oficjalnie!

Jeszcze kilka tygodni temu skrywał się pod nazwą Y400, ale koreański producent właśnie przedstawił wersję produkcyjną. Oto Ssangyong Rexton - pełnowymiarowy SUV, który trafi do salonów w drugiej połowie tego roku

Ssangyong  Rexton doczekał się  kolejnego wcielenia, dzięki któremu upodabnia się do reszty gamy koreańskiego producenta. Pierwszym modelem, który wdrożył nową stylistykę projektowania był Tivoli, a kilka miesięcy później pojawił się XLV. Teraz dołącza do nich największy przedstawiciel, który pomieści w kabinie nawet siedem osób, a do tego zapewni sporo miejsca dla osób siedzących w dwóch pierwszych rzędach.

W centralnym punkcie kabiny umieszczono wielki, dotykowy wyświetlacz o przekątnej 9,2 cala. Skupiono w nim obsługę nawigacji satelitarnej, centrum rozrywki, a także systemu kamer 360 stopni. Urządzenie obsługuje technologie Apple CarPlay i Android Auto. Przy okazji producent zadbał o lepszą jakość materiałów. Na pokładzie pojawi sie fornirowane drewno i skóra.

Nowe wcielenie Rextona otrzymało pełną ramę nośną oraz system FR (silnik z przodu, napęd na tył z możliwością dołączania napędu 4x4). Rama quad-frame wykorzystuje stal o sprężystości 1,5 Gpa, a do tego duża część konstrukcji wykorzystuje stal typu AHSS. Dzięki takim materiałom zwiększono wytrzymałość pojazdu, zachowując do tego niską masę własną.

Ssangyong RextonSsangyong Rexton fot. Ssangyong

Pod maskę trafią turbodoładowane silniki czterocylindrowe - benzynowy i wysokoprężny. Obie jednostki połączono z 7-biegową przekładnią automatyczną, ale w późniejszym czasie pojawi się nowa, 8-biegowa skrzynia.

Ssangyong Y400 w wersji produkcyjnej trafi na początek do Korei, a kilka tygodni później pojawi się w europejskich salonach.

Więcej o:
Komentarze (31)
Ssangyong Rexton już oficjalnie!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • hiszpan25

    Oceniono 30 razy 28

    co za idiota porownuje auto terenowe z rama I napedem RWD/AWD to suva Skody z samonosnym nadwoziem silnikiem od kosiarki i napedem FWD I tylem dolaczanym przez haldexa?
    Ten Sangyong na dobrych oponach przejedzie tam gdzie Skoda nawet nie ma co marzyc by wjechac...

  • Gość: m

    Oceniono 15 razy 15

    to chyba najładniejszy ssangyoung

  • konus33

    Oceniono 13 razy 11

    Ten stary kosztuje 120 tys to nowe pewnie więcej kto to kupi. Chyba że w leasing ktoś weźmie z ciekawości . Ale z drugiej strony skoda z silniczkami 1.2. w suvach. To wolę to .

  • Gość: sexy kasia

    Oceniono 9 razy 9

    Błażej Boner? Osiodłałabym :-)

  • fakej

    Oceniono 10 razy 6

    Na pewno zaraz potencjalni nabywcy rzuca sie do porownywania sprezystosci ramy 1,5Gpa z konkurencja, zeby zdecydowac o zakupie

  • Gość: tt

    Oceniono 5 razy 5

    Kokpit ma napewno fajnie zaprojektowany- lepiej niż mercedes z wystającymi tabletami
    Ciekawe czy materiały są dobrej jakości. MArki premium mogłyby się uczyć biorąc pod uwag wnętrze. BMW też zaczyna z wystającymi tabletami. Skoda nie jest już biedną marką jak Dacia, tylko na zasadzie- bierzemy model VW i robimy go bardziej funkcjonalnym, zwiększamy obszerność i dajemy praktyczne dodatki. VW też dawniej był taniąmarką dla ludu. Koncern ma w planach stworzyć markę będąca odpowiednikiem Daciii

  • Gość: popo

    Oceniono 3 razy 3

    W przypadku każdego innego samochodu istnieje ryzyko
    kradzieży ...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX