Włoski koncern przygotowuje mocną ofensywę na rynek amerykański. Oprócz powrotu marki Alfa Romeo za wielką wodę, pojawiły się tam również wybrane modele Fiata. Dużo emocji wzbudza nowy roadster – 124 Spider, który jest potencjalnym rywalem Mazdy MX-5, gdyby pominąć fakt, że oba modele łączy wspólne podwozie.
W najnowszej reklamie możemy zobaczyć kobietę parkującą nowego roadstera tuż za Fiatem 500X. Po chwili wysiada z niego mężczyzna i rzuca swą marynarkę pod nogi kobiety, żeby wysiadając nie zmoczyła sobie butów. Po tym jak mężczyzna etapami rozebrał się praktycznie do naga, kobieta znika, a tuż obok pojawia się… mężczyzna w modelu Abarth 500 i komentuje jego wygląd.
Można z tego wywnioskować, że nowy Fiat 124 Spider przyciąga mężczyzn. I nie byłoby w tym przypadku, gdyby nie fakt, że kilka miesięcy temu zdobył tytuł „Gejowskiego Samochodu Roku 2017”.
To już kolejna nietypowa reklama Fiata po modelu 500X z niebieską tabletką czy kampanią reklamową z Jennifer Lopez. Jakiś czas temu włoski koncern zatrudnił do produkcji Charliego Sheena, ale w międzyczasie znany aktor wzbudził zbyt wiele kontrowersji swoimi problemami zdrowotnymi oraz stylem życia, że zastąpiono go aktorem z filmu Zoolander.