Co jakiś czas powracają plotki na temat przywrócenia do życia Serii 8. Niemiecki producent jest bardzo zachowawczy w tej kwestii, ale branżowi informatorzy ujawniają coraz więcej smaczków dotyczących auta. Najnowsze plotki mówią o tym, że M8 powstanie na płycie podłogowej nowej „szóstki”, ale w grę wchodzi także zupełnie nowa konstrukcja przygotowana na potrzeby Serii 8.
Jakiś czas temu pojawiły się informacje o przeniesieniu BMW Serii 5 GT do linii Serii 6. Z kolei modele 6 Coupe i Cabrio zostaną dołączone do gamy modelowej „ósemki”. Ten drugi wariant wydaje się mało możliwy, ponieważ auto byłoby dostępne wyłącznie w wersji Gran Turismo.
Bez względu na ruchy „kadrowe” w gamie BMW, nowy model będzie dostępny w trzech wersjach sygnowanych znaczkiem „M”. Najpierw pojawi się M8 Coupe, którego premierę zaplanowano na 2019 rok. Rok później dołączy wersja z otwieranym dachem, a na koniec Gran Coupe.
Pod maską sportowych wersji zadebiutuje unowocześniona wersja silnika 4.4 V8 biturbo. Podobnie jak w przypadku nowego BMW M5 możemy się spodziewać mocy przekraczającej 600 KM. Napęd będzie serwowany na wszystkie koła, a standardowa przekładnia to ośmiobiegowy automat od ZF, który poradzi sobie z wysokim momentem obrotowym i przekazywaniem napędu lepiej niż dwusprzęgłowa skrzynia DCT stosowana w obecnych modelach z literką M.