Mocny, elastyczny, kulturalny silnik, sportowe i zarazem komfortowe zawieszenie, znakomite hamulce, mała średnica zawracania, precyzyjny układ kierowniczy, solidnie wykonanie, przestronne wnętrze, bardzo szeroki zakres regulacji fotela i kierownicy, stabilne zachowanie na zakrętach i przy wysokich prędkościach, poprawnie zestopniowana i pewnie pracująca skrzynia biegów, dobrze leżąca w dłoniach sportowa trójramienna kierownica, wygodny "pionowy" pedał gazu, niepozorny wygląd
Stosunkowo niewielki zbiornik paliwa (a więc i mały zasięg), gwałtownie włączające się sprzęgło (utrudnia płynną zmianę biegów), ubogie wyposażenie, nudna konsola, podsterowne zachowanie w ciasnych zakrętach, niepozorny wygląd
0-130-0: 13.1 s (+ +)
0-100: 6,8 s (+ +)
100-0: 37 m (+ +)
60-100 na IV - 4,6 s (+ +)
80-120 na V - 6,0 s (+ +)
V max - 250 km/h* (+ +)
Średnie spalanie - 11,5 l/100 km (=)
Obroty silnika przy 100 km/h na VI biegu - 2350 (=)
Obroty kierownicy (od oporu do oporu) - 2,7 (=)
Średnica zawracania - 9,8 m (+)
Prześwit statyczny - 12,5 cm (+)
Prześwit dynamiczny - 10,5 cm (+)
Dystans parkingowy - 70 cm (+)
Maksymalne szczeliny między blachami karoserii - 3,2 mm (+)
* dane fabryczne
Silnik - benzynowy, VR/6 , 3189 ccm,
Skrzynia - 6/ręczna
Moc -250 KM przy 6300 obr./min
Moment obrotowy - 320 Nm przy 2500-3000 obr./min
Prędkość maks. - 250 km/h
Przysp. 0-100 km/h - 6,5 s
Zużycie paliwa - 10,6 l/100 km
Napęd - na cztery koła
Nadwozie - 420,3/176,5/142,1 cm (dł./szer./wys.)
Rozstaw osi - 257,8 cm
Poj. bagażnika - 350/1100 litrów
Poj. zbiornika paliwa - 60 litrów
Masa/ładowność - 1495/560 kg
Stosunek moc/masa - 166 KM/tonę
Przeglądy - co 15 tys. km
Gwarancja - mech. 2 lata, perforacyjna - 12 lat
Cena: 165 300 tys. zł