Porsche 918 Spyder | Problemy z zawieszeniem

Nawet w najdroższych i najbardziej dopracowanych samochodach zdarzają się wpadki. Niestety w przypadku Porsche 918 Spyder ma to już miejsce po raz kolejny. Kilkaset egzemplarzy wróci do serwisu z powodu zawieszenia

Porsche 918 Spyder to model, który gra w tej samej lidze co McLaren P1 czy Ferrari LaFerrari. Flagowy model z Zuffenhausen jest następcą legendarnego modelu Carrera GT. Samochód wyposażono w silnik V8 o pojemności 4,6 litra sprzężony z dwoma silnikami elektrycznymi. Całkowita moc układu napędowego to 887 KM, które pozwalają na sprint od 0 do 100 km/h w 2,5 sekundy.

Wyprodukowano tylko 918 egzemplarzy tego modelu, ale 306 szczęśliwych właścicieli otrzyma na dniach zaproszenie do serwisu. Akcja dotyczy wyłącznie egzemplarzy na terenie Stanów Zjednoczonych. Problem leży w dolnych wahaczach, a konkretnie łożyskach, które mogą ulec awarii. Usterka będzie usuwana bezpłatnie podczas wizyty w serwisie.

Nie jest to pierwszy defekt w kwestii zawieszenia. Dwa lata temu Porsche wzywało do serwisu określoną liczbę egzemplarzy z powodu bliżej nieokreślonej usterki. Kilka miesięcy później zdarzył się problem z elementem wykonanym z włókna węglowego, który może uszkodzić okablowanie, a kilka miesięcy temu wykryto problem z pasami bezpieczeństwa.