Największą nowością będzie nowy silnik – 1,9 litrowy, benzynowy o mocy 110 KM i 152 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Ta podstawowa jednostka napędowa będzie dostępna wyłącznie z przednim napędem. Nowy silnik zastąpi 1,6 litrowy, który miał dokładnie tyle samo mocy (110 KM), ale odrobinę większy moment obrotowy (156 Nm). Zobaczymy czy i jak zmiana pojemności wpłynie na osiągi i spalanie auta.
Modele 500X Cross i 500X Cross Plus otrzymają dodatkowe osłony podwozia i nowe światła do jazdy dziennej. Paleta kolorów poszerzy się o trzy dodatkowe odcienie: jasno niebieski, beżowy i brązowy metalik. W wersji 500X Lounge montowane będą seryjnie 17 calowe, aluminiowe felgi z nowym wzorem.
Linie wyposażenie Pop, Pop Star i Lounge otrzymają zmodernizowaną konsolę środkową i nowe wzory tapicerek. Jak już wspomnieliśmy na wstępie na niektórych rynkach zmodernizowany Fiat 500X będzie nieco tańszy. W Niemczech np. podstawowa cena obniży się o 1000 euro. Polskich cen jeszcze nie znamy. Póki co ceny modelu 500X rozpoczynają się od 55 900 zł (wersja Pop i Pop Plus). Odświeżony model powinien pojawić się w salonach w lutym 2017.
ZOBACZ TAKŻE: