Seat Leon Cupra | Ceny w Polsce | Najtańszy w klasie

Najmocniejsza seryjnie produkowana Cupra w historii trafia do polskich salonów. Wiemy już, ile trzeba będzie za niego zapłacić

Odświeżony Seat Leon Cupra wyjedzie na ulice na początku 2017 roku. Pod jego maską pracuje silnik o mocy okrągłych 300 KM i maksymalnym momencie obrotwym równym 380 Nm. Cennik najmocniejszego w gamie Leona otwiera kwota 128 300 zł. Po raz pierwszy w historii modelu Leon Cupra dostępny jest z napędem na cztery koła.

Podniesienie mocy jednostki napędowej z 290 KM do 300 KM to dopiero początek. W porównaniu z poprzednią wersją SEAT wyraźnie zwiększył maksymalny moment obrotowy silnika Leona CUPRA – z 350 Nm do 380 Nm. CUPRA po raz pierwszy będzie również dostępna w wersji z napędem 4x4.

Szczegółowy cennik kompaktowej Cupry znajduje się poniżej.

Seat Leon Cupra – ceny w Polsce

Seat Leon Cupra (3-drzwiowy)

- 2.0 TSI Start/Stop 300 KM, manualna 6-biegowa – 128 300 zł
- 2.0 TSI Start/Stop 300 KM, automatyczna 6-biegowa – 136 500 zł

Seat Leon Cupra (5-drzwiowy)

- 2.0 TSI Start/Stop 300 KM, manualna 6-biegowa – 129 800 zł
- 2.0 TSI Start/Stop 300 KM, automatyczna 6-biegowa – 138 000 zł

Seat Leon Cupra (ST - kombi)

- 2.0 TSI Start/Stop 300 KM, manualna 6-biegowa – 133 400 zł
- 2.0 TSI Start/Stop 300 KM, automatyczna 6-biegowa – 141 600 zł
- 2.0 TSI Start/Stop 300 KM 4Drive, automatyczna 6-biegowa – 156 900 zł

Seat Leon Cupra - konkurenci

Konkurencja w klasie mocnych kompaktów jest silna. Leon musi walczyć nie tylko z koncernowym bratem (Golfem R), ale też takimi graczami jak Focus RS. Za które auto w segmencie trzeba zapłacić najmniej, a za które najwięcej.

Volkswagen Golf R (300 KM, 4x4) - 154 930 zł
Ford Focus RS (350 KM, 4x4) - 152 150 zł
Honda Civic Type R (310 KM, napęd na przód) - 146 800 zł

Warto pamiętać, że napęd 4Drive dostępny jest tylko w najdroższej odmianie Leona Cupra, w której moc przekazywana jest na koła za pośrednictwem automatycznej skrzyni biegów. To sprytne posunięcie ze strony Seata. Gdy do cen rywali dodamy automatyczne przekładnie, Leon wciąż pozostanie najtańszy w klasie, ale różnica nie będzie już tak diametralna jak w przypadku bazowych wersji.

Więcej o:
Copyright © Agora SA