Oficjalna prezentacja Ferrari J50 odbyła się w National Art Center w Tokio. Specjalny model powstał z myślą o uczczeniu 50-lecia obecności włoskiej marki w Japonii.
Ekskluzywna maszyna powstała na bazie modelu 488 Spider, a nad projektem czuwała ekipa o zadań specjalnych, czyli Ferrari Styling Center w Maranello.
Nadwozie typu targa nawiązuje do samochodów Ferrari z lat 70. i 80. Auto jest wyposażone w składany, metalowy dach oraz dwa panele z włókna węglowego umieszczone tuż za zagłówkami foteli. To jednak nie koniec zmian. Przód samochodu wygląda teraz bardzo agresywnie, dzięki horyzontalnym lampom LED, przetłoczeniom na masce oraz napompowanym błotnikom.
Wychodzi z nich linia podkreślająca kształt samochodu, a kończąca się wlotem powietrza przy tylnych błotnikach, nawiązujących do modeli GTO, F40 i F50. Z tyłu pojawił się nowy dyfuzor, a całość stoi na 20-calowych felgach o nowym kształcie.
Zmiany w kabinie są już dużo bardziej stonowane. Pojawiła się nowa tapicerka, a kolorystyka utrzymuje się w czerwono-czarnych barwach.
Pod maską Ferrari J50 czai się jednostka V8 twin-turbo o pojemności 3,9 litra. Motor dostarcza 690 KM na tylną oś. Producent nie ujawnił więcej danych technicznych, ale możemy się spodziewać, że sprint do „setki” zajmuje mniej niż trzy sekundy.