Kalifornijskie studio Zero to 60 Designs stworzyło samochód koncepcyjny GTT, który wzbudził bardzo duże zainteresowanie podczas targów SEMA. Okazało się, że temat przyciągnął również prawników Forda. Koncernowi spod znaku błękitnego owalu nie spodobał się fakt, że firma zaprojektowała logo przypominające znaczek znajdujący się na Mustangu GT, a sam pojazd jest określany mianem Ford Mustang GTT.
Dlatego Zero to 60 Designs postanowiło zaprojektować zupełnie nowe logo dla modelu GTT, które zostało odchudzone i uproszczone. Projektanci tłumaczą też, że nazwali samochód Zero to 60 Designs GTT, a nie Ford Mustang GTT – jak przedstawiały ten samochód niektóre media.
Twórcy samochodu podkreślają tez, że chcieli złożyć hołd Fordowi, który stworzył w swojej historii dwa, mocno inspirujące samochodu. Zamiarem tej niewielkiej firmy na pewno nie było wejście na ścieżkę wojenną z dużym koncernem.
Jakiś czas temu podobny konflikt miał miejsce w związku z wykorzystaniem przez firmę Singer modelu 911 produkowanego przez Porsche. Niemiecki producent podjął kroki, które miały zatrzymać produkcję tych samochodów.