Mijający tydzień nie był wodospadem premier, ale kilka ciekawych nowości ujrzało światło dzienne. Zaczęło się od Volkswagena, który pokazał zdjęcia największego SUV-a w swojej gamie. Atlas nie trafi na polski rynek, ale cieszył się ogromnym zainteresowaniem z Waszej strony. Tym, którzy jeszcze nie widzieli niemieckiego giganta, polecamy nadrobić zaległości. To jednak nie koniec nowości koncernu Volkswagena. Audi pokazało ostatnią odmianę drugiej generacji A5/S5. Cabriolet chyba nikogo nie zaskoczył wyglądem, wpisując się w stonowaną stylistykę odmian Coupe i Sportback.
W tym tygodniu pokazywaliśmy Wam nowe zdjęcia flagowego Hyundaia, który - podobnie jak wspomniany Volkswagen Atlas - nie dołączy do polskiej oferty Koreańczyków. Nowa Azera prezentuje się znakomicie. To samo można powiedzieć o Alfie Romeo Giulii, która w nieodległej przyszłości powinna doczekać się odmiany kombi. Na razie Włosi nie potwierdzają tych doniesień, ale eksperci są zgodni - kombi musi dołączyć do oferty. Inna włoska marka, Ferrari, przygotowuje się do premiery nowego F12. Zdjęcia szpiegowskie sugerują, że będziemy mieli do czynienia raczej z delikatnym liftingiem niż zupełnie nowym autem, ale branża i tak huczy od plotek. Ciekawość rozbudza też Mazda, która szykuje bardzo ważną premierę - w Los Angeles zadebiutuje zupełnie nowe CX-5.
Zdecydowanie najbardziej nieoczekiwaną wiadomością w tym tygodniu była wieść o rozstaniu Volkswagena z rajdami. Po bardzo udanym sezonie Niemcy postanowili zerwać z WRC. Wielka szkoda. Fani Volvo żałują jeszcze jednego - Szwedzi zapowiedzieli, że produkcja S90, a w przyszłości również pozostałych modeli, zostanie przeniesiona do Chin.
Co polecamy Wam szczególnie gorąco? Galerię zapowiadającą nowy kalendarz Inter Cars, nasze wrażenia z jazdy Oplem Mokką X i Hyundaiem Tucsonem oraz najnowszy odcinek "Dwóch zdań". W tym tygodniu Martin i Piotrek spierali się o to, które auto zdobędzie tytuł World Car of the Year. Ciekawe, z którym z nich się zgadzacie. Koniecznie dajcie nam o tym znać w komentarzach.