Odświeżona wersja miała premierę w pierwszym kwartale tego roku, ale dopiero teraz pojawi się w salonach. Jednym z najważniejszych ulepszeń jest nowy akumulator o pojemności 30 kWh. Pozwala przejechać do 250 km na jednym ładowaniu.
Zmiany zostały wprowadzone ze względu na zainteresowanie klientów jak najwyższym zasięgiem. Drugą kwestią jest niska cena samochodu, dlatego nowy akumulator pojawi się w najtańszej wersji Visia.
Na liście wyposażenia standardowego znajdują się takie udogodnienia jak automatyczna klimatyzacja, podgrzewane przednie i tylne fotele, podgrzewana kierownica pokryta skórą, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, system inteligentnego kluczyka I-Key z przyciskiem start/stop znajdującym się na desce rozdzielczej.
Elektryczny Nissan jest również wyposażony w system wspomagania jazdy pod górę oraz komputer pokładowy ze wskaźnikiem Eco, który pomaga kierowcy optymalnie wykorzystywać energię.
Za dopłatą można wyposażyć model LEAF w pakiet Style. Zawiera 16-calowe felgi ze stopów metali lekkich, przyciemniane szyby oraz tempomat i ogranicznik prędkości, instalację umożliwiającą korzystanie z ładowarek o mocy 6,6 kW, a także w system nawigacji NissanConnect.
Nissan LEAF z baterią 30kWh jest wyposażony w dwa gniazda ładowania. Jedno jest wykorzystywane do podłączenia zwyczajnej wtyczki 230V lub ładowarki ściennej. Drugie pozwala skorzystać z szybkiego ładowania za pośrednictwem ładowarki CHAdeMO o mocy 50 kW. Dzięki niej naładujemy akumulatory od 0 do 80 procent pojemności w czasie zaledwie 30 minut.
Gwarancja na powiększoną baterię obejmuje 8 lat lub 160 tys. km przebiegu. Polski importer oferuje osiem pierwszych przeglądów za darmo. Cena Nissana LEAF 30 kWh Visia to 133 tys. zł.