W siódmej odsłonie Gymkhany poznaliśmy Forda Mustanga z 1965 roku, który przeszedł kilka przeróbek poprawiających jego moc pod okiem Ford Performance oraz Hoonigan Racing. Oczywiście nad wszystkim czuwał Ken Block, dlatego już w pierwszej odsłonie silnik serwował absurdalną moc 845 KM.
Kilka dni temu zaprezentowano nową wersję Hoonicorn V2. Tym razem jednostka V8 o pojemności 6,7 litra jest wspomagana przez dwie, powiększone turbosprężarki. Dzięki temu samochód dysponuje potężną mocą 1420 KM. Napęd jest przenoszony na cztery koła przez wyczynową skrzynię Sadev, która na co dzień jest stosowana w rallycrossie.
Nawet sam Ken Block przyznaje, że ten samochód to najbardziej szalona maszyna, jaką miał okazje jeździć. Amerykanin zamierza w najbliższych dniach przetestować nowego Mustanga. Niewykluczone, że podczas jazdy w jego głowie urodzi się scenariusz do dziesiątej części Gymkhany, gdzie główną postacią będzie właśnie Hoonicorn V2.