Peugeot 3008 | Ceny w Polsce | W środku stawki

Już w przyszłym miesiącu do sprzedaży wejdzie Peugeot 3008. Francuzi nie przesadzili z ceną, a dzięki oryginalnemu wyglądowi nowy SUV może trochę namieszać

Zupełnie nowy Peugeot 3008 zajedzie do polskich salonów sprzedaży już w połowie listopada bieżącego roku. SUV będzie od razu dostępny w trzech wersjach wyposażenia (Access, Active oraz Allure) oraz topowej, lekko usportowionej odmianie GT. Dostępnych będzie kilka jednostek napędowych: dwa silniki benzynowe (1.2 PureTech oraz 1.6 THP) oraz trzy diesle (1.6 BlueHDi i dwie odmiany 2.0 BlueHDi). Wszystkich zainteresowanych nowościami, jakie przyniosła nowa generacja 3008 zapraszamy do naszego materiału: Nowy Peugeot 3008 | Teraz jako crossover segmentu C. Teraz zajmiemy się cenami.

Wyjściowa cena nowego SUV-a to 89 900 złotych.

Tak prezentuje się oficjalny polski cennik Peugeota 3008:

Cennik Peugeot 3008Cennik Peugeot 3008 Cennik Peugeot 3008

Co na to konkurencja?

Do tej pory modelowi 3008 blisko było do minivana. Wraz z nową generacją przeistoczył się w rasowego crossovera. Peugeot 3008 mierzy 4447 mm długości, 2675 mm rozstawu osi, 1841 mm szerokości i  1620 mm wysokości. Wpisuje się więc idealnie w bardzo popularny segment kompaktowych SUV-ów. Sprawdźmy, ile kosztują najgroźniejsi konkurenci Francuza:

Volkswagen Tiguan - od 97 980 złotych (1.4 Benzyna 125 KM)

Renault Kadjar - od 76 500 złotych (1.2 Benzyna 130 KM)

Nissan Qashqai - od 76 800 złotych (1.2 Benzyna 115 KM)

Kia Sportage - od 75 990 złotych (1.6 Benzyna 136 KM)

Hyundai Tucson - od 84 990 złotych (1.6 Benzyna 136 KM)

Ford Kuga - od 102 600 złotych (1.5 Benzyna 150 KM)

Honda CR-V - od 99 400 złotych (2.0 Benzyna 155 KM)

Toyota RAV4 - od 108 900 złotych (2.0 Benzyna 152 KM; AWD)

Nie uwzględniamy żadnych promocji i rabatów

Peugeot 3008Peugeot 3008 fot. Peugeot

Wersje wyposażenia

Cennik otwiera wersja wyposażenia Access. Wyposażenie standardowe to m.in. 6 poduszek powietrznych; systemy ESP, ASR, ABS, EBFD, EBA; elektryczny hamulec postojowy z funkcją Hill Assist; reflektory przednie halogenowe ze światłami do jazdy dziennej LED; system monitorowania ograniczeń prędkości (SLI/ISA); tempomat z ogranicznikiem prędkości; skórzana kierownica; nowy Peugeot i-Cockpit z panelem wirtualnych zegarów; klimatyzacja manualna; szyby przednie i tylne sterowane elektrycznie; dwupoziomowa podłoga bagażnika; elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne; eentralny zamek z pilotem oraz radio z wyświetlaczem LCD, 6 głośników, MP3, Bluetooth, gniazdo USB.

Active to Access plus: światła przeciwmgłowe halogenowe; system monitorowania pasa ruchu (LDW); czujniki parkowania z tyłu; kierownica wykończona skórą licową - wykończenie wnętrza satynowym chromem; klimatyzacja automatyczna dwustrefowa; 8" ekran dotykowy i przełączniki typu 'Toggle Switch' oraz oświetlenie wewnętrzne LED.

Allure to Active plus: czujniki parkowania z przodu; 18" dwukolorowe felgi aluminiowe Detroit; deska rozdzielcza i panele drzwiowe wykończone tkaniną Brumeo; podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych; pakiet oświetlenia Ambient; Przyciemniane szyby tylne; tapicerka półskórzana; regulacja lędźwiowa fotela kierowcy; Fotel pasażera składany do pozycji stolika oraz Mirror Link.

Na szczycie znajduje się wersja GT. Poszerza ona Allure o m.in.: reflektory przednie Full LED; światła przeciwmgielne LED; pakiety Safety Plus oraz VisioPark1; 19-calowe dwukolorowe felgi; poszerzone nadkola; aluminiowe relingi dachowe i wykończenie nadwozia chromem; wykończenie wnętrza satynowym chromem i prawdziwym drewnem; sportową kierownicę GT; Peugeot i-Cockpit Amplify oraz Peugeot Connect NAV.

Więcej o:
Komentarze (7)
Peugeot wycenił swojego nowego SUV-a. Będzie hit
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Leon

    0

    Znajda sie tacy dla ktorych cena jest za wysoka, a znajda sie tacy co stwierdza, ze to malo. Nie dogodzisz nikomu, ale warto szukac dobrych okazji. Mi samemu sie fajnie trafilo na at garage w Łodzi i smigam sobie 3008. Wg mnie warto!

  • Gość: gawryło_lech

    0

    Nie ma co ukrywać, że do najtańszych to się on nie zalicza. My mieliśmy też problem z zakupem gotówkowym Sportage, mimo, że to model jednak tańszy. Ostatecznie zdecydowaliśmy się wynajem w Panek. Pewnie skorzystamy też z tej możliwości kiedy Peugeot 3008 wejdzie w wypożyczalniach.

  • Gość: 308cc

    0

    ceny troche z dupy, sprzedaz marginalna

  • Gość: look

    Oceniono 2 razy 0

    RAV4 i CR-V to nie ten segment Panie redaktorze. Pisząc kolokwialnie to ten "Peżot" jest po prostu drogi. Cenę Tucsona nie wiem skąd wzieliście bo podstawowa wersja to 74000. Także przyszłości "Peżotowi" nie wróżę, chyba, że obniży ceny o przynajmniej 20 tys. zł.

  • Gość: gość

    Oceniono 3 razy -1

    przyglądam się temu Perzotu i przyglądam i niby wszystko nowocześnie i poprawnie i inaczej ale zupełnie nieciekawie.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX