Zupełnie nowy Peugeot 3008 zajedzie do polskich salonów sprzedaży już w połowie listopada bieżącego roku. SUV będzie od razu dostępny w trzech wersjach wyposażenia (Access, Active oraz Allure) oraz topowej, lekko usportowionej odmianie GT. Dostępnych będzie kilka jednostek napędowych: dwa silniki benzynowe (1.2 PureTech oraz 1.6 THP) oraz trzy diesle (1.6 BlueHDi i dwie odmiany 2.0 BlueHDi). Wszystkich zainteresowanych nowościami, jakie przyniosła nowa generacja 3008 zapraszamy do naszego materiału: Nowy Peugeot 3008 | Teraz jako crossover segmentu C. Teraz zajmiemy się cenami.
Wyjściowa cena nowego SUV-a to 89 900 złotych.
Tak prezentuje się oficjalny polski cennik Peugeota 3008:
Do tej pory modelowi 3008 blisko było do minivana. Wraz z nową generacją przeistoczył się w rasowego crossovera. Peugeot 3008 mierzy 4447 mm długości, 2675 mm rozstawu osi, 1841 mm szerokości i 1620 mm wysokości. Wpisuje się więc idealnie w bardzo popularny segment kompaktowych SUV-ów. Sprawdźmy, ile kosztują najgroźniejsi konkurenci Francuza:
Volkswagen Tiguan - od 97 980 złotych (1.4 Benzyna 125 KM)
Renault Kadjar - od 76 500 złotych (1.2 Benzyna 130 KM)
Nissan Qashqai - od 76 800 złotych (1.2 Benzyna 115 KM)
Kia Sportage - od 75 990 złotych (1.6 Benzyna 136 KM)
Hyundai Tucson - od 84 990 złotych (1.6 Benzyna 136 KM)
Ford Kuga - od 102 600 złotych (1.5 Benzyna 150 KM)
Honda CR-V - od 99 400 złotych (2.0 Benzyna 155 KM)
Toyota RAV4 - od 108 900 złotych (2.0 Benzyna 152 KM; AWD)
Nie uwzględniamy żadnych promocji i rabatów
Cennik otwiera wersja wyposażenia Access. Wyposażenie standardowe to m.in. 6 poduszek powietrznych; systemy ESP, ASR, ABS, EBFD, EBA; elektryczny hamulec postojowy z funkcją Hill Assist; reflektory przednie halogenowe ze światłami do jazdy dziennej LED; system monitorowania ograniczeń prędkości (SLI/ISA); tempomat z ogranicznikiem prędkości; skórzana kierownica; nowy Peugeot i-Cockpit z panelem wirtualnych zegarów; klimatyzacja manualna; szyby przednie i tylne sterowane elektrycznie; dwupoziomowa podłoga bagażnika; elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne; eentralny zamek z pilotem oraz radio z wyświetlaczem LCD, 6 głośników, MP3, Bluetooth, gniazdo USB.
Active to Access plus: światła przeciwmgłowe halogenowe; system monitorowania pasa ruchu (LDW); czujniki parkowania z tyłu; kierownica wykończona skórą licową - wykończenie wnętrza satynowym chromem; klimatyzacja automatyczna dwustrefowa; 8" ekran dotykowy i przełączniki typu 'Toggle Switch' oraz oświetlenie wewnętrzne LED.
Allure to Active plus: czujniki parkowania z przodu; 18" dwukolorowe felgi aluminiowe Detroit; deska rozdzielcza i panele drzwiowe wykończone tkaniną Brumeo; podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych; pakiet oświetlenia Ambient; Przyciemniane szyby tylne; tapicerka półskórzana; regulacja lędźwiowa fotela kierowcy; Fotel pasażera składany do pozycji stolika oraz Mirror Link.
Na szczycie znajduje się wersja GT. Poszerza ona Allure o m.in.: reflektory przednie Full LED; światła przeciwmgielne LED; pakiety Safety Plus oraz VisioPark1; 19-calowe dwukolorowe felgi; poszerzone nadkola; aluminiowe relingi dachowe i wykończenie nadwozia chromem; wykończenie wnętrza satynowym chromem i prawdziwym drewnem; sportową kierownicę GT; Peugeot i-Cockpit Amplify oraz Peugeot Connect NAV.