V 90 Cross Country pozycjonowane jest nieco wyżej od tradycyjnego kombi. Uterenowione model Volvo nie będzie dostępne z podstawowym Dieslem D3 o mocy 150 KM, ani w bazowych wersjach wyposażenia Kinetic. Podstawową odmianą tego auta jest wersja D4 AWD, która została wyceniona na 230 100 zł. Jej wyposażenie jest dokładnie takie jak wersji Momentum modelu V90. Automatyczna, ośmiostopniowa, automatyczna skrzynia biegów wymaga dopłaty 9500 zł. V 90 Cross Country wpasowuje się pomiędzy kombi V90 i SUV-a XC90. Jest droższe od V90 o 8 tysięcy złotych, a tańsze od XC90 o około 20 tysięcy złotych.
Volvo V90 Cross Country będzie seryjnie oferowane z tapicerką skórzaną i osiemnastocalowymi obręczami kół ze stopów lekkich. Deska rozdzielcza jest wykończona w standardzie naturalnym, barwionym na czarno drewnem. Standardem jest także 10-głośnikowy zestaw audio i radio z funkcją Bluetooth. Auto dostępne jest wyłącznie ze światłami LED. Relingi, komputer pokładowy oraz dwustrefowa klimatyzacja automatyczna – wszystkie te elementy także nie wymagają dopłaty.
Lista opcji dodatkowych modelu V90 Cross Country jest bardzo długa. Wśród dodatków warto wspomnieć o systemie audio Bowers&Wilkins (14 210 zł), nawigacji Sensus (5090 zł), funkcji Volvo On Call z hot spot Wi-Fi (4430 zł), czy Apple CarPlay (1600 zł). Dach panoramiczny wymaga dopłaty 6910 zł.
Jedynym prawdziwym konkurentem Volvo jest Audi A6 Allroad. Najtańszy model (diesel, 218 KM) kosztuje minimum 278 000 zł. Najdroższą wersją jest również ta z dieslem (3.0 l 320 KM), za którą trzeba zapłacić co najmniej 310 400 zł. Jedyny w ofercie silnik benzynowy (3.0 l 333KM) wyceniono na 293 900 zł.
ZOBACZ TAKŻE:
Volvo PV544 | Volvo P1800 | Volvo 1800 ES | Trzy historie