Tym razem na próżno szukać poważnych zmian w wyglądzie nadwozia. Stylistyka pozostała praktycznie niezmieniona. Klienci będą mogli wybierać spośród dwóch nowych kolorów (czerwony Amore, szary Colosseo) i nowych wzorów felg. Auto będzie nadal oferowane w wersji standardowej oraz 4x4 i Cross.
Producent skupił się na polepszeniu jakości materiałów we wnętrzu. Zmieniono wygląd deski rozdzielczej na bardziej nowoczesny i łatwiejszy w obsłudze. Na fotelach pojawiły się nowe wzory tapicerki i kolory. Ilość miejsca nie uległą zmianie. Panda nadal pomieści do pięciu osób i zaoferuje przestrzeń bagażową o pojemności 225 litrów.
Na liście wyposażenia Pandy pojawił się nowy system multimedialny Uconnect, który umożliwia komunikację ze smartfonem poprzez specjalną aplikację. Poza tym obsługuje Bluetooth, streaming audio i odczytuje pliki poprzez złącze USB.
Miejski maluch będzie nadal dostępny z tą samą gamą jednostek napędowych. Podstawowa jednostka benzynowa o pojemności 1,2 litra zaoferuje 69 KM maksymalnej mocy oraz możliwość zasilania gazem LPG. Alternatywą będzie silnik 0,9 Twinair dostępny w trzech wariantach mocy: 65, 85 i 90 KM. Alternatywnym wyborem będzie silnik diesla 1,3 o mocy 95 KM lub wersja napędzana metanem o mocy 80 KM.
ZOBACZ TAKŻE: