Fiat Panda | Cichy facelifting

Trzecia generacja Fiata Pandy jest już na rynku od czterech lat. Zatem najwyższa pora, żeby pojawiło się kilka drobnych aktualizacji w wyglądzie i wyposażeniu. Tak wygląda odświeżony miejski maluch z Turynu

Tym razem na próżno szukać poważnych zmian w wyglądzie nadwozia. Stylistyka pozostała praktycznie niezmieniona. Klienci będą mogli wybierać spośród dwóch nowych kolorów (czerwony Amore, szary Colosseo) i nowych wzorów felg. Auto będzie nadal oferowane w wersji standardowej oraz 4x4 i Cross.

Producent skupił się na polepszeniu jakości materiałów we wnętrzu. Zmieniono wygląd deski rozdzielczej na bardziej nowoczesny i łatwiejszy w obsłudze. Na fotelach pojawiły się nowe wzory tapicerki i kolory. Ilość miejsca nie uległą zmianie. Panda nadal pomieści do pięciu osób i zaoferuje przestrzeń bagażową o pojemności 225 litrów.

Na liście wyposażenia Pandy pojawił się nowy system multimedialny Uconnect, który umożliwia komunikację ze smartfonem poprzez specjalną aplikację. Poza tym obsługuje Bluetooth, streaming audio i odczytuje pliki poprzez złącze USB.

Miejski maluch będzie nadal dostępny z tą samą gamą jednostek napędowych. Podstawowa jednostka benzynowa o pojemności 1,2 litra zaoferuje 69 KM maksymalnej mocy oraz możliwość zasilania gazem LPG. Alternatywą będzie silnik 0,9 Twinair dostępny w trzech wariantach mocy: 65, 85 i 90 KM. Alternatywnym wyborem będzie silnik diesla 1,3 o mocy 95 KM lub wersja napędzana metanem o mocy 80 KM.

ZOBACZ TAKŻE:

Mały Fiat | 43 lata polskiego Volkswagena Garbusa

Fiat 126pFiat 126p Fiat 126p

Więcej o: