Subaru Levorg 2017 MY będzie wyposażony w nowoczesny system wspomagający kierowcę EyeSight. To system, który na bieżąco monitoruje drogę i na podstawie trójwymiarowego obrazu (z kamery stereoskopowej) dba o bezpieczeństwo. Obraz przetwarzany jest pod kątem wykrywania obiektów (inne samochody, piesi czy rowerzyści) na drodze, uwzględniając także ich prędkość poruszania się i odległość. W razie wykrycia zagrożenia EyeSight ostrzeże kierowcę, a w sytuacji kryzysowej aktywuje awaryjne hamowanie.
Polscy kierowcy mogli poznać ten system w modelu Outback, gdzie EyeSight debiutował. Na pokładzie Levorga pracuje jego ulepszona wersja, wzbogacona o asystenta pasa ruchu. EyeSight zapewnia także funkcję adaptacyjnego tempomatu.
Polski cennik Levorga się nie zmienia, co oznacza, że za kombi w bazowej wersji wyposażenia GT trzeba zapłacić 28 000 euro, czyli około 120 tysięcy złotych przy dzisiejszym kursie.
W Levorgu dostępny jest tylko jeden silnik. To benzynowy bokser 1.6 DIT (Direct Injection Turbo) osiągający 170 KM mocy i 250 Nm momentu obrotowego. Napęd seryjnie przenoszony jest stale na cztery koła (Symmetrical AWD). Wyboru nie ma też co do skrzyni biegów, dostępna jest tylko przekładnia CVT. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 8,9 s, a prędkość maksymalna wynosi 210 km/h. Średnie zużycie paliwa według producenta to 7,1 l/100 km.