Liczba 100 oznacza pojemność baterii. 100 kWh pozwoli przejechać na jednym ładowaniu 315 mil, czyli około 500 km (EPA). Najmocniejsza Tesla w trybie Ludiccrous przyspiesza do setki w 2,5 s, co czyni ją najszybszym produkcyjnym, nielimitowanym samochodem na świecie. Ferrari LaFerrari i Porsche 918 przyspieszają w tym samym tempie, ale już dawno zostały wyprzedane, a produkcja "króla supersamochodów", czyli Bugatti Chirona, została ograniczona do 500 egzemplarzy.
Za Teslę Model S P100D trzeba zapłacić 134 500 dol. (około 500 tys. zł). Klienci, którzy czekają na zamówione wcześniej P90D, mogą dopłacić 10 tys. dol. (niecałe 40 tys. zł) i otrzymać nową Teslę w topowej specyfikacji.
Wraz z premierą najmocniejszej Modelu S Tesla zapowiedziała pojawienie się topowego napędu w Modelu X. Elektryczny SUV będzie przyspieszał do setki w 2,9 s. Jego ceny nie zostały jeszcze podane.
Oczywistym jest, że włączenie trybu Ludiccrous, wyciskającego z napędu elektrycznego najwięcej, ile się da, znacząco obniża zasięg. Nie zmienia to jednak faktu, że marketingowe przechwałki Tesli są prawdą - Tesla Model S P100D jest najszybszym, nielimitowanym, seryjnie produkowanym samochodem świata.