Auto mierzy 5 205 mm długości, 1 915 mm szerokości i 1 495 mm wysokości. Rozstaw osi równy jest 3 106 mm. To stawia G90 w segmencie zdominowanym przez Mercedesa Klasy S, BMW serii 7 i Audi A8. Wielka trójka łatwo nie ustąpi pola nowemu konkurentowi. Właśnie dlatego limuzyna najpierw weszła do sprzedaży w Korei Południowej, a teraz debiutuje na rynku amerykańskim.
Bezpośredni atak na niemieckich rywali na europejskiej ziemi zaplanowany jest na przyszły rok. Marka musi najpierw okrzepnąć na innych rynkach.
W NASZEJ GALERII możecie zobaczyć, co Hyundai ma do zaoferowania w klasie premium. Nowa marka koreańskiego koncernu stawia na luksus, najwyższą jakość i materiały pokroju skóry czy prawdziwego drewna.
Topowym silnikiem napędzającym Genesisa G90 jest 5-litrowe V8 o mocy 425 KM. Rozpędzi on auto do pierwszej setki w 5,7 s. Napęd - jak w pozostałych jednostkach - będzie przekazywany na tylne koła. W opcji pojawi się wersja 4x4. Mniejsze motory benzynowe to wolnossące, 3.8-litrowe V6 o mocy 315 KM i turbodoładowany silnik o mocy 370 KM i pojemności 3.3 l.
ZOBACZ TAKŻE: