Hiszpański dealer Nissana - firma Antamotor - sprzedała samochód przez Twittera. To pierwszy taki przypadek w Europie. Premierowe auto to Nissan X-Trail.
Raul Escolano (@escolano) rozesłał na Twitterze zapytanie do przedstawicieli różnych marek. Było to swoistego rodzaju wyzwanie - pan Escolano chciał sprawdzić, czy da się kupić samochód wyłącznie przez sieć społecznościową. Najlepiej z zadania wywiązał się dealer z Galicji. Antamotor podeszło do sprawy bardzo profesjonalnie, a do prezentacji wykorzystało nawet platformę Periscope, na której dealer umieścił film przedstawiający najważniejsze cechy modelu X-Trail w spersonalizowanej prezentacji.
Cała transakcja została zrealizowana przez Internet. Nawet kluczyki dostarczono klientowi przez kuriera. Raul Escolano spotkał się z przedstawicielami Nissana dopiero przy odbiorze auta w hiszpańskiej centrali marki.
Czy tak będzie wyglądała przyszłość sprzedaży samochodów?
ZOBACZ TAKŻE:
Nissan wykorzystuje problemy Mitsubishi
INNE LINKI