Nie należy jednak spodziewać się luksusów. Dominują tam takie materiał jak włókno węglowe czy wstawki z Alcantary. Zmieniono trochę układ kokpitu oraz poprawiono wygodę w kubełkowych fotelach wyposażonych w sześciopunktowe pasy bezpieczeństwa.
Lewarek skrzyni biegów został specjalnie zaprojektowany przez firmę Raceseng i współgra z nowym, małym kołem kierownicy. Na podłodze znajdziemy gumowe dywaniki Rezvani, a na środku kokpitu pojawiło się urządzenie multimedialne obsługujące Apple CarPlay czy Android Auto.
Przy projektowaniu kokpitu kierowano się minimalistycznymi założeniami, ale całość miała nabrać agresywnego wyglądu. Sąd wykorzystanie wspomnianych wyżej materiałów. Ponadto każdy klient będzie mógł wprowadzić swoje poprawki związane z wyglądem.
Jednak najciekawsze w tym modelu jest to, co znajduje się pod maską. Czterocylindrowy silnik od Hondy dysponuje mocą od 500 do 700 KM, w zależności od wersji. Flagowy model Beast X rozpędza się od 0 do 100 km/h w nieco ponad 2,5 sekundy.
ZOBACZ TAKŻE:
Morgan EV3 | Morgan idzie w prąd
INNE LINKI