Przy tworzeniu nowej, ósmej już generacji modelu Hilux Toyota kierowała się zasadą "więcej i lepiej". Nowy Hilux jest mocniejszy, silniejszy i znacznie lepiej przygotowany do jazdy po bezdrożach oraz ciężkiej pracy. Japończycy podkreślają też, że znacznie poprawili wygodę i bezpieczeństwo, a nowy Hilux będzie naszpikowany nowoczesnymi technologiami.
Pickup mierzy teraz 5335 mm długości (+75 mm), 1855 szerokości (+20 mm) oraz 1815 mm wysokości. Użytkownicy na pewno docenią większą i solidniejszą skrzynię załadunkową. Jej szerokość wzrosła z 1544 mm do 1645 mm. Konstrukcja skrzyni została wzmocniona, aby ograniczyć deformacje i uszkodzenia przy załadunku i rozładunku. Ładowność przekroczyła - magiczną dla pickupów - barierę 1000 kilogramów.
Za napędzanie Hiluxa odpowiedzialny jest nowy silnik wysokoprężny D-4D o mocy 150 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Diesel może współpracować z 6-biegową ręczną skrzynią albo automatem o tej samej liczbie przełożeń. Standardem jest napęd 4x2, ale - jak przystało na auto do ciężkiej pracy - w opcji znajdziemy również pełnoprawny napęd 4x4.
Dużym autem Toyoty jest także bogate wyposażenie. Znajdziemy tu m.in komfortowe fotele, 7-calowy ekran dotykowy, nowoczesny system multimedialny, a także wiele systemów bezpieczeństwa i asystentów kierowcy, z których Toyota słynie.
Pojedyncza kabina 4x2 - od 109 347 złotych
Pojedyncza kabina 4x4 - od 124 109 złotych
Półtorej kabiny 4x2 - od 116 727 złotych
Półtorej kabiny 4x4 - od 131 487 złotych
Podwójna kabina 4x4 - od 135 177 złotych
Tak prezentują się wyjściowe ceny najgroźniejszych konkurentów Toyoty Hilux:
Nissan Navara NP300 - od 116 130 złotych (Diesel 2.3 160 KM)
Mitsubishi L200 - od 109 990 złotych (Diesel 2.4 154 KM)
Volkswagen Amarok - od 106 764 złotych (Diesel 2.0 140 KM)
Ford Ranger - od 98 277 złotych (Diesel 2.2 130 KM)
ZOBACZ TAKŻE: