Audi Q7 etron | Ceny w Polsce | Wysoka cena wtyczki

To pierwsza hybryda typu plig-in z rodziny modeli Q. Osiągi Audi Q7 etron 3.0 TDI quattro robią wrażenie. Cena też

Nadciąga Audi R8 ze słabszym silnikiem

Od początku czerwca można składać zamówienia na Audi Q7 etron 3.0 TDI quattro. Ceny startują od 390 900 zł. Pierwsze egzemplarze trafią do klientów na początku września 2016 r. Co potrafi nowa hybryda Audi?

W trybie jazdy elektrycznej hybrydowe Q7 przejedzie - według deklaracji Audi - 58 km. Q7 etron przyspiesza do setki 6,2 s, a w cyklu mieszanym z naładowanymi akumulatorami zużywa 1,8 l oleju napędowego. Litowo-jonowy akumulator można ładować - jak to w hybrydach typu plig-in - korzystając z konwencjonalnego gniazdka elektrycznego. W ładowarce przemysłowej pełne ładowanie baterii trwa dwie i pół godziny.

Q7 etron seryjnie wyposażony jest m.in. w: LED-owe reflektory, ładowarkę e-tron wyposażoną we wtyczki dopasowane do gniazdek w gospodarstwach domowych i przemysłowych, nawigację MMI Navigation plus z polem dotykowym MMI all-in-touch oraz Audi virtual cockpit.

Sprzedaż Audi Q7 etron realizowana jest w jednym z salonów niemieckiej marki w Warszawie.

Konkurenci

Łączna moc napędu Q7 etron to 373 KM. Bezpośrednich konkurentów nie ma, bo to jedyna hybryda w tym segmencie, w której silnik elektryczny sprzężony jest z motorem wysokoprężnym. Pod maskami reszty konkurentów pracują benzyniaki. Ile trzeba za nich zapłacić?

- BMW X5 xDrive40e (313 KM) - 315 100 zł, - Volvo XC90 T8 (407 KM) - 351 600 zł, - Mercedes GLE 500e (449 KM) - 354 000 zł.

ZOBACZ TAKŻE:

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

INNE LINKI:

Audi A8 2017 | Zupełnie nowe pomysły

Audi SQ7 TDI | Potęga Diesla

Prześwietlamy ceny | Audi

Więcej o:
Copyright © Agora SA