Z zewnątrz trudno odróżnić nowego Priusa+ od wersji po liftingu. Japończycy postawili przede wszystkim na technologie, a nie zmiany w wyglądzie. Największą wizualną nowością jest nowy kolor lakieru o nazwie Black Blue.
Nowy Prius+ to znacznie ulepszony napęd hybrydowy. Inżynierom Toyoty udało się obniżyć obroty silnika spalinowego (nawet o 1000 obr./min) przy zachowaniu odpowiedniej dynamiki. Osiągnięto to dzięki zwiększeniu wykorzystania napędu elektrycznego. Na pokładzie w dalszym ciągu pracują dwa silniki (spalinowy 1.8 i elektryk), które łącznie generują 136 KM mocy. Po zmianach Prius+ stał się jednak trochę szybszy, a jazda jest znacząco cichsza i płynniejsza.
Średnie spalanie dużego, siedmioosobowego vana to jedynie 4,1 litra na 100 km.
Lifting przyniósł też najnowszą wersję systemu multimedialnego Toyota Touch 2. Umieszczony centralnie ekran ma teraz wyższą rozdzielczość i szybciej reaguje na dotyk. Cały system jest łatwiejszy i bardziej intuicyjny w obsłudze - to zasługa m.in nowego menu i uproszczonego połączenia z serwisem MyToyota. Pakiet Toyota Touch 2 with G, który zapewnia aktualne informacje o natężeniu ruchu, dostępności parkingów, pogodzie i cenach paliw wzbogacono o trzyletni abonament na połączenia i aktualizacje. System może się połączyć z usługami Google'a, Twitterem, Aupeo! czy Aha.
Toyota poprawiła także 4,2-calowy wyświetlacz TFT na tablicy przyrządów. Podaje on informacje kierowcy w przejrzysty i nierozpraszający sposób.
ZOBACZ TAKŻE:
Toyota Corolla | 50 lat bestsellera wszech czasów
INNE LINKI