To już kolejny przyłapany egzemplarz modelu Continental GT w ostatnim czasie. Przedtem samochód skrywał się pod zmodyfikowanym nadwoziem Porsche Panamera, ale tym razem nadwozie było pokryte specjalnymi pokrowcami.
Na razie niewiele możemy powiedzieć na temat wyglądu nowego modelu. Wiadomo tylko, że będzie wzorowany na stylistyce koncepcyjnego modelu EXP 10 Speed 6. Jednak z dużo krótszymi zwisami, mniejszym rozstawem osi i prześwitem. Szef Bentleya, Wolfgang Durheimer, zdradził że nowy model będzie sporo lżejszy od dotychczasowej wersji. Uda się to dzięki zastosowaniu nowoczesnych materiałów hybrydowych, które są połączeniem wysoko-wytrzymałej stali oraz kompozytów i aluminium. Przyczyni się do tego również lekka i wytrzymała płyta podłogowa MSB, która wykorzystano do budowy kolejnej generacji Panamery. Masa modelu GT powinna zbliżyć sie do dwóch ton. Obecnie ten samochód waży prawie 2,4 tony. Tradycyjnie Continental będzie dostępny w trzech wersjach: coupe, kabriolet (GT Convertible) oraz limuzyna (Flying Spur).
Bentley nadal nie rezygnuje z silnika W12 o mocy 600 KM. Jednostka została unowocześniona. Jako opcja pojawi się także silnik V8 o pojemności czterech litrów. Nie zabraknie wersji hybrydowej z benzynowym V6 wspomaganym przez silnik elektryczny. Łącznie taki zestaw wygeneruje 410 KM. W tej chwili ten silnik można spotkać w Porsche Cayenne Hybrid.
Brytyjski producent ma spore oczekiwania wobec nowego Continentala. Firma zakłada, że za kilka lat będzie produkować rocznie ponad 20 tys. samochodów. Pomoże w tym szeroka gama modelowa składająca się z siedmiu pozycji, a w tym cieszący się dużą popularnością SUV Bentayga.
ZOBACZ TAKŻE:
Zbyt wiele zamówień na najdroższego SUV-a na świecie
INNE LINKI
źródło: Okazje.info