Salon Pekin 2016 | Lexus IS FL | 10,3-calowy ekran

Zgodnie z zapowiedziami Lexus zaprezentował w stolicy Chin odświeżonego Lexusa IS. Zmiany nie są duże

Lexus LC 500 | Futurystyczny koncept trafia do produkcji

Największe zmiany w nowym Lexusie IS zauważymy z przodu sedana. To m.in. nowe przednie światła, większe wloty powietrza, lekko zmieniony grill i zderzak. Z tyły pojawiły się wyraziste LED-owe światła. Paletę lakierów uzupełniły nowe kolory; Deep Blue Mica oraz Graphite Black Glass Flake. Facelifting 2016 to także nowe 17-calowe felgi.

We wnętrzu każdy, kto miał do czynienia ze starym IS-em od razu zauważy znacznie większy ekran systemu multimedialnego. Dotąd miał 7 cali, a po faceliftingu rozrósł się do 10,3 cala. Nie dość, że ekran jest większy to oferuje wyższą rozdzielczość, lepiej reaguje na dotyk i jest wyraźniejszy. Oprócz ekranu Japończycy zdecydowali się także na lekkie przeprojektowanie panelu klimatyzacji, konsoli centralnej, tablicy rozdzielczej i zegarów. Dodano także nowe kolory tapicerki.

Lexus IS otrzymał także zaktualizowany pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego. W skład Lexus Safety System+ wchodzi teraz m.in. system zapobiegający zderzeniu z poprzedzającymi samochodami, pieszymi lub innymi przeszkodami (PCS), system ostrzegający o opuszczeniu pasa ruchu z korektą toru jazdy (LDA), automatyczne światła drogowe (AHB) i aktywny tempomat (RCC).

Bez zmian pod maską. W IS 200t dalej pracuje 4-cylindrowy, rzędowy silnik 2.0 z turbodoładowaniem o mocy 245 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego. 8-stopniowa automatyczna skrzynia biegów przekazuje moc na tylną oś.

Półkę wyżej znajdziemy hybrydowego IS 300h. 2.5-litrowy silnik spalinowy DOHC (180 KM i 221 Nm) dostał do pomocy elektryczny motor o mocy 143 KM i momencie 300 Nm. Łączna moc układu to 223 KM. Auto przyspiesza do setki w 8,3 sekundy, a pali 4,2 litra na 100 km.

ZOBACZ TAKŻE:

Klasa premium w USA | Niemcy zdetronizowani

INNE LINKI

Lexus pracuje nad następcą LF-A

To się nazywa radiowóz! | Lexus RC-F na służbie

Omijaj je szerokim łukiem | Najgorsze samochody używane

Toyota uBox | Koncept dla nowego pokolenia

Więcej o:
Copyright © Agora SA