Standardowo pod maską Forda Mustanga GT pracuje pięciolitrowa, widlasta ósemka o mocy 435 KM i 542 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pozwala to osiągnąć Mustangowi pierwszą setkę w 4,8 sekundy. Po serii drastycznych modyfikacji Geiger wycisnął z V-ósemki Forda aż 820 KM i 760 Nm maksymalnego momentu obrotowego... Osiągów nowej bestii w swojej ofercie Geiger jeszcze nie podał.
Nie zabrakło oczywiście agresywnej stylizacji. Mustang otrzymał nowy przód, 20-calowe felgi z oponami Michelin, spojler z tyły, wielkie zaciski wyczynowych hamulców, dyfuzor, splitter z przodu czy przemodelowane zderzaki i progi. Większość nowych elementów Geiger wykonał oczywiście z włókna węglowego.
Orientacyjna cena? 110 tysięcy euro, czyli około 466 tysięcy złotych za gotowe auto. Mniej zapłacą posiadacze Mustanga, ponieważ dla nich przewidziano możliwość dokupienia samego pakietu modyfikacji.
ZOBACZ TAKŻE:
Ford Mustang GT | Pierwsza jazda | I tak go pokochasz
INNE LINKI