Geiger GT 820 | Ford Mustang po niemiecku

Niemiecki przepis na Mustanga jest banalnie prosty - jeszcze więcej mocy! Dużo więcej

Chevrolet Camaro ZL1 | Dziki i nieposkromiony muscle car

Standardowo pod maską Forda Mustanga GT pracuje pięciolitrowa, widlasta ósemka o mocy 435 KM i 542 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pozwala to osiągnąć Mustangowi pierwszą setkę w 4,8 sekundy. Po serii drastycznych modyfikacji Geiger wycisnął z V-ósemki Forda aż 820 KM i 760 Nm maksymalnego momentu obrotowego... Osiągów nowej bestii w swojej ofercie Geiger jeszcze nie podał.

Nie zabrakło oczywiście agresywnej stylizacji. Mustang otrzymał nowy przód, 20-calowe felgi z oponami Michelin, spojler z tyły, wielkie zaciski wyczynowych hamulców, dyfuzor, splitter z przodu czy przemodelowane zderzaki i progi. Większość nowych elementów Geiger wykonał oczywiście z włókna węglowego.

Orientacyjna cena? 110 tysięcy euro, czyli około 466 tysięcy złotych za gotowe auto. Mniej zapłacą posiadacze Mustanga, ponieważ dla nich przewidziano możliwość dokupienia samego pakietu modyfikacji.

ZOBACZ TAKŻE:

Ford Mustang GT | Pierwsza jazda | I tak go pokochasz

INNE LINKI

Dodge Challenger Hellcat | Kupisz go u Geigera

Chevrolet Corvette C7 Stingray | Rakieta od Geigera

Nowy Mustang pojawi się szybciej

Steeda Interceptor Mustang | 777-konny radiowóz

Więcej o:
Copyright © Agora SA