Zbliża się wielkie amerykańskie, sportowe święto - Super Bowl, a wraz z nim znakomite, oryginalne reklamy. Koreańczycy z koncernu Hyundai Kia Automotive Group coraz śmielej rozpychają się na amerykańskim rynku. Nic więc dziwnego, że postanowili w pełni wykorzystać Super Bowl. Niedawno pokazywaliśmy dwie reklamówki Hyundaia Elantry .
Teraz główną rolę gra inny, znacznie większy Hyundai - limuzyna Genesis. W klipie pod tytułem "Pierwsza Randka" lubiany aktor i komik Kevin Hart śledzi swoją córkę i jej chłopaka. Pomaga mu w tym smartwatch i aplikacja Hyundai Blue Link Car Finder.
W drugim filmiku znacznie bardziej utytułowany aktor Christopher Walken (zdobywca Oscara za rolę w Łowcy Jeleni) za pomocą dwóch skarpetek wyjaśnia, że dzięki Kii Optima w klasie średniej skończył się czas nudnych, wciąż takich samych samochodów bez polotu.
ZOBACZ TAKŻE: