Wersja John Cooper Works musi odróżniać się od zwykłego Mini Cabrio bardziej sportową stylistyką. W nowym Mini JCW dbają o to m.in. nowy zderzak z agresywniejszymi z dużymi wlotami powietrza, inna kratka w grillu, LED-owe reflektory, plakietki JCW, większe progi, czerwone zaciski hamulców, 17-calowe nowe felgi (w opcjach znajdują się również osiemnastki) czy przemodelowany tylny zderzak z dwiema groźnymi końcówkami wydechu. Na miękkim dachu nie mogło zabraknąć brytyjskiej flagi. Można go rozłożyć/złożyć w 18 sekund przy prędkości do 30 km/h.
We wnętrzu na kierowcę czeka parę sportowych dodatków. To obowiązkowe w takim modelu, dobrze trzymające fotele oraz pokryte skórą kierownica i drążek zmiany biegów. Pojawiły się także nowe zegary, oznaczenia JCW, metalowe nakładki na pedały, nakładki na progi ze stali nierdzewnej i czerwone motywy na ciemnej tapicerce.
Sercem nowego Mini Cabrio John Cooper Works jest dwulitrowy, turbodoładowany benzyniak TwinPower Turbo. Motor może pochwalić się 231 KM mocy oraz 320 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Standardowo współpracuje z 6-biegową ręczną skrzynią, a w opcjach znalazł się także automat Steptronic o tej samej liczbie przełożeń. Osiągi?
0-100 km/h - 6,6 sekundy z ręczną skrzynią oraz 6,5 sekundy z automatem
Prędkość maksymalna - 242 km/h z manualem i 240 km/h ze Steptronikiem
Kultowy brytyjski kabriolet oprócz mocnego silnika otrzymał także sportowe hamulce Brembo, bardziej sportowo zestrojone zawieszenie oraz elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego.
ZOBACZ TAKŻE: