Pamiętamy akcję reklamową Mercedesa, w której kury w rytm muzyki poruszały się w różnych kierunkach, podczas gdy ich głowy pozostawały idealnie w tym samym miejscu. Jaguar odpowiedział reklamą w której kurę zjadał drapieżny kocur, a w powietrzu zostawały tylko unoszące się pióra. Volvo postanowiło podejść do tematu z trochę innej strony i jakiś czas temu pokazało jak Jean-Claude Van Damme robi szpagat między dwoma jadącymi na wstecznym ciężarówkami Volvo. Od tamtej reklamy minęło trochę czasu, więc zdecydowano się wypuścić nową reklamę.
Przedstawiciele firmy postanowili wziąć pełnowymiarową ciężarówkę Volvo FMX, którą mianują "najtwardszą" ciężarówką Volvo w historii i zamontować w niej zdalne sterowanie. W ramach toru zaadaptowano opustoszałą żwirownię w Serbii, którą dodatkowo, dla podniesienia stopnia trudności jej pokonania, wypełniono licznymi przeszkodami. Jest jeszcze kwestia kierowcy. Tak, do takiego testu nie wysłano nikogo innego, tylko czteroletnią Sophie. Pytaniem pozostaje: czy Volvo FMX da sobie radę takim torze? Czy system automatycznej kontroli trakcji, który dołącza napęd w przednich kołach w pół sekundy, poradzi sobie z trudnym terenem? I najważniejsze: czy czterolatka poradzi sobie ze sterowaniem takim wielkim potworem nie tracąc uśmiechu na ustach?
ZOBACZ TAKŻE:
Wielki powrót Van Damme'a | Wideo
źródło: Okazje.info