Lincoln to amerykańska marka luksusowa, która już od 1922 roku jest częścią koncernu Ford. Rok temu Ford postanowił przywrócić marce dawny blask i zapowiedział wpompowanie w nią aż 5 miliardów dolarów. Lincoln ma się stać godnym konkurentem BMW i Audi na rynku amerykańskim i chińskim.
Jednym z samochodów, które mają zdobyć klientów dla Lincolna, jest - a jakże by inaczej w dzisiejszych czasach - crossover MKX. Technicznie to lepiej wyposażony brat bliźniak Forda Edge. Podstawowy silnik to Duratec 3.7 V6 (300 KM i 380 Nm). Do oferty dołączyła też nowoczesna 2,7-litrowa V-szóstka EcoBoost.
Pomysłem Forda na promocję Lincolna było zatrudnienie słynnego aktora, Matthew McConaughey, (ostatnio podbił serca widzów rolą w pierwszym sezonie True Detective). W najnowszej reklamówce siedzi za kierownicą właśnie crossovera MKX. Jeżeli lubicie ciekawie zrealizowane filmiki, to zachęcamy do zapoznania się z tym oraz pozostałymi filmami promocyjnymi, gdzie główną rolę odgrywa Matthew McConaughey i samochody Lincolna. Naszym zdaniem trochę mało w nich samego Lincolna, no ale co zrobić...
ZOBACZ TAKŻE: