Levorg dzieli wygląd z nowym WRX-em (w Europie dostępna jest tylko najmocniejsza wersja WRX STI ), ale jest w praktycznym, rodzinnym nadwoziu kombi. Samochód ma 4,69 m długości, 1,78 m szerokości i 1,485 m wysokości. Bagażnik ma pojemność 522 litrów.
Do napędu Levorga Subaru przewidziało tylko jeden silnik, oczywiście bokser. Jest nim benzyniak 1.6 DIT (Direct Injection Turbo) osiągający 170 KM mocy i 250 Nm momentu obrotowego. Napęd seryjnie jest przenoszony stale na cztery koła (Symmetrical AWD). Wyboru nie ma też co do skrzyni biegów, dostępna jest tylko przekładnia CVT. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 8,9 s, a prędkość maksymalna wynosi 210 km/h. Średnie zużycie paliwa według producenta to 7,1 l/100 km.
Polscy klienci mogą wybierać tylko pomiędzy wersjami wyposażenia. W sumie są ich trzy, ale bazowa oferowana jest tylko na specjalne zamówienie. Bez długiego czasu oczekiwania można wybrać jedną z dwóch droższych opcji, które są do siebie zbliżone. GT-S Comfort odróżnia od GT-S Sport jedynie brak nawigacji i skórzanej tapicerki.
Subaru Levorg 1.6 turbo Lineatronic - cennik
- GT / 28 000 euro - GT-S Comfort / 30 000 euro - GT-S Sport / 32 500 euro
ZOBACZ TAKŻE:
Subaru Outback | Pierwsza jazda | SUV po japońsku
Partner - materiał
zobacz wybrane produkty