Wideo | Opel Astra i fotele z klasy wyższej

Dużymi krokami zbliża się premiera najbardziej polskiego wśród modeli Opla. Nowa Astra wniesie kilka technologii do swojego segmentu, m.in. fotele z funkcją masażu

Opel Astra | Pierwsze zdjęcia nowego kompaktu z Polski

Wygodnie jak w Oplu Astra? Kto wie, być może już od jesieni niemiecki producent w ten sposób będzie reklamował swojego przedstawiciela segmentu C. Jest na to spora szansa, gdyż fotele tego modelu doczekały się właśnie własnej premiery. Ich zaprojektowanie zajęło pięć lat. To więcej, niż trwa tworzenie nowego samochodu od podstaw.

Opel Astra - Ogłoszenia

Przednie fotele zostały tak ukształtowane, by nie zabierały nadmiernie przestrzeni na kolana pasażerów siedzących na tylnej kanapie. Szkielet wykonano ze stali o wysokiej wytrzymałości, co pozwoliło zredukować masę. Przednie fotele ważą ok. 10 kg mniej, niż w poprzedniej generacji.

Sama konstrukcja fotela powstała także pod kątem zakresu regulacji. Fotele można podnieść o 65 mm w stosunku do najniższego położenia, co jak podkreśla Opel, jest najwyższą wartością w tej klasie samochodów.

Tapicerkę zoptymalizowano pod kątem przepuszczalności powietrza, podobnie jak piankę poliuretanową wypełniającą fotele. Kształt siedzisk, w tym tylnej kanapy, został tak dobrany, by zapewniać komfort i dobre podparcie.

Na liście wyposażenia dodatkowego znajdą się fotele zapewniające 18-kierunkową regulację z pamięcią dwóch ustawień, ogrzewanie, wentylację oraz funkcje masażu.

Zobacz wideo

ZOBACZ TAKŻE:

Opel Astra OPC | Test | Nie samym GTI człowiek żyje

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.