Polestar to firma, która zaczynała na polu motorsportu ściśle współpracując z Volvo. Szersze grono miłośników motoryzacji poznało ją jako tunera szwedzkich samochodów z Goeteborga.
Volvo kreuje się na lidera technologii hybrydowych w europejskim segmencie premium. Niskie spalanie i powiązana z tym równie niewielka emisja CO2 to główne cele inżynierów. Ale Szwedzi najwyraźniej dostrzegli, że nawet dziś, w czasach gdy dbałość o środowisko gra główne skrzypce w branży motoryzacyjnej, jest miejsce na promocję poprzez usportowione modele wywołujące emocje nie tylko wśród młodych kierowców.
Polestar zamierza sprzedać w tym roku 750 sztuk modeli S60 i V60 Polestar. Volvo ma dwukrotnie bardziej ambitne plany i chce sprzedawać od 1000 do nawet 1500 sztuk rocznie. Polestar stanie się nazwą nadawaną najbardziej sportowym modelom, a tych ma być więcej, niż obecnie.
ZOBACZ TAKŻE:
Volvo S60 Polestar - test | Za kierownicą
Partner - materiał
zobacz wybrane produkty