Wyposażenie: Standard: sześć poduszek powietrznych, ABS, ESP, klimatyzacja ręczna, centralny zamek z pilotem, wspomaganie kierownicy o zmiennej sile, elektrycznie sterowane przednie szyby i lusterka, radioodtwarzacz CD, automatyczne światła i wycieraczki, przednie fotele z możliwością regulacji wysokości - wyposażone w podłokietniki, szuflady pod fotelami, tylny podłokietnik ze schowkiem, gniazdo zasilania w bagażniku, światła przeciwmgielne, siatka do bagażnika, welurowa tapicerka
Opcje płatne: lakier metaliczny 1300 zł,
elektrycznie odsuwany dach 3000 zł,,
zmieniarka płyt CD 1370 zł.
Wyposażenie: Standard: wyposażenie wersji XT plus alarm, centralny zamek z dodatkowym zabezpieczeniem, automatyczna klimatyzacja, kierownica obszyta skórą, komputer pokładowy, elektrycznie sterowane tylne szyby, elektrycznie składane lusterka, podgrzewane przednie fotele , spryskiwacze reflektorów, tapicerka częściowo skórzana, aluminiowe obręcze
inne wersje
Jeśli masz sportowe ambicje, polecam usportowioną odmianę XSI. Kosztuje 83 400 zł, ale lista wyposażenia standardowego jest jeszcze dłuższa niż wersji XT. Wolisz praktyczny samochód? Wybierz funkcjonalne kombi (z 90-konnym silnikiem HDi, w wersji XS - 65 100 zł) lub ekstrawagancką - z racji panoramicznego szklanego dachu - odmianę SW (w wersji Premium - 80 600 zł), która wyróżnia się tym, że może nią podróżować siedem osób
* olej napędowy, 2,80 zł/l, Orlen, 25.02.2003
ubezpieczenie pakiet OC/AC/NW
promocja u dealerów Peugeota 0 zł
lub pakiet Hestii 5,3-6,4%
Testowana wersja 307 XT okazała się bardziej dynamiczna, niż podaje producent
Peugeot 307 z mocnym turbodieslem jest drogi, ale koszty codziennej eksploatacji są niższe niż wersji benzynowej
W testach EuroNCAP Peugeot 307 uzyskał cztery z pięciu możliwych gwiazdek