Jak przystało na nowe produkty grupy Volkswagena, konstrukcję Superba oparto na platformie MQB. Za dużą i wysoko otwierającą się pokrywą, znajdziemy największy i najbardziej praktyczny bagażnik w klasie - od 660 do 1 950 litrów pojemności.
Paleta silników będzie dokładnie taka, jak w wersji liftback. Klient będzie miał do wyboru pięć silników benzynowych i trzy diesle. Podstawową jednostką wysokoprężną w Superbie jest 1.6 TDI o mocy 120 KM i 250 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Występuje ona w wersji Green Line, która obiecuje spalanie na poziomie 3,7 l/100 km. Oprócz tego dostępne są dwa dwulitrowe TDI o mocy 150 KM i 340 Nm oraz 190 KM i 400 Nm. Paleta silników benzynowych rozpoczyna się od 1,4 TSI o mocy 150 KM i 250 Nm poprzez 1,8 TSI 180 KM (320 Nm) i dwa dwulitrowe TSI - 220 KM, 350 Nm oraz topowy silnik o mocy 280 KM i 350 Nm. Napęd na cztery koła można będzie połączyć z silnikami benzynowymi o mocy 150 KM i 280 KM oraz z dwoma dieslami (150 KM i 190 KM). Wszystkie najmocniejsze wersje wyposażone są seryjnie w skrzynię DSG.
W Polsce auto w wersji kombi będzie dostępne już od 84 800 zł. Dopłata do większego nadwozia w Polsce wynosi 3 800 zł dla wszystkich silników i wersji wyposażenia. Wyjątkiem jest jednostka 1.4 TSI w wersji Active, gdzie dopłata kształtuje się na poziomie 5 800 zł.
Skoda Superb Combi dostępna jest również z promocyjnymi i atrakcyjnymi pakietami wyposażenia oraz pakietem przeglądów za 1 zł. Atrakcyjna cena sprawia, że najlepiej wyposażoną wersję Laurin & Klement, z najmocniejszym silnikiem diesla o mocy 190 KM, ze skrzynią DSG, można mieć już za 1 353 zł miesięcznie netto w ofercie Skoda Leasing Niskich Rat.
ZOBACZ TAKŻE:
Skoda Superb vs. Volkswagen Passat | Konfrontacja | Wojna domowa
Partner - materiał
zobacz wybrane produkty