Do napędu Caymana GT4 służy 3,8-litrowy, sześciocylindrowy silnik typu bokser pochodzący z Porsche 911 Carrera S. Cayman GT4 ma nieco mniejszą moc - 385 KM - ale niższa masa działa na jego korzyść (Cayman GTS dysponuje 340 KM z 3,4 litra). Jednostka współpracuje z ręczną skrzynią biegów, a nie z przekładnią PDK.
Porsche 911 Targa 4 GTS to kombinacja jakiej Porsche do tej pory nigdy nie oferowało. Łączy ona 430-konny silnik z oryginalnym nadwoziem Targi. Taka wersja seryjnie wyposażona jest w napęd na cztery koła, pakiet Sport Chrono, znakomicie wyglądające 20 calowe felgi z centralną śrubą (przód: 245/35, tył: 305/30), sportowy układ hamulcowy i zawieszenie PASM. 3,8-litrowy silnik przyspiesza do 100 km/h Targę GTS wyposażoną w ręczną skrzynię biegów w czasie 4,7 sekundy, z przekładnią PDK w 4,3 sekundy.
To dwa najświeższe modele marki w Poznaniu, ale dla miłośników emocji nie zabraknie także kultowego modelu 911 GT3 i emocjonującego Boxstera GTS. Obok, w strefie hybryd, goście będą mogli zobaczyć dwa sposoby na zwiększenie wydajności dzięki wykorzystaniu napędu hybrydowego: "cywilnemu" Cayenne S E-Hybrid będzie towarzyszyć wyścigowy prototyp LMP1 - 919 Hybrid.
Podczas targów w Poznaniu na przykładzie Cayenne Turbo można obejrzeć ofertę oddziału Porsche Tequipment oraz zapoznać się z gamą produktów firmowanych przez studio Porsche Design, które sportowy design łączą z codzienną użytecznością. Stoisko Porsche Polska jest zlokalizowany w pawilonie 3A.
Ekrany LED obecne na stoisku Moto.pl zapewnia Meon.pl