Podczas salonu samochodowego w Genewie i30 zadebiutował w dwóch wersjach nadwoziowych o poprawionym wyglądzie. Hyundai pochwalił się też nowym silnikiem benzynowym 1.6T o mocy 186 KM. Wersja trzydrzwiowa będzie dostępna w polskiej ofercie właśnie z tym silnikiem. Na ich ceny musimy jeszcze poczekać.
Podstawowa wersja Base dostępna jest jedynie z bazowym silnikiem 1.4 MPI i kosztuje 54 400 zł. Jeśli chcemy mieć na pokładzie ręczną klimatyzację i radio CD/MP3 musimy dopłacić do wersji Classic (od 60 900 zł). Klimatyzacja automatyczna, czy tempomat to ważniejsze elementy wersji Comfort.
Wszystkie modele będą wyposażone w szereg rozwiązań zmniejszających zużycie paliwa. Są to m.in. opony o niskich oporach toczenia, system start-stop zwany BlueDrive, AMS (alternator management system), czy aktywne klapy w atrapie chłodnicy.
Dopłata do skrzyni automatycznej sześciobiegowej (1,6 MPI) wynosi 4 tys. zł, s do dwusprzęgłowej przekładni siedmiobiegowej (1.6 GDI, 1.6 CRDi High) 6 tys. zł.
ZOBACZ TAKŻE:
Odświeżony Hyundai i40 dla Europy
Materiały partnerów
Panel radia samochodowego Peiying Sprawdź cenę >