Za poprawioną stylistycznie i technicznie Hondę CR-V trzeba teraz zapłacić przynajmniej 97 500 zł. To 700 zł więcej, niż kosztował zeszłoroczny model bez dodatkowych promocji. Za tę kwotę dostaniemy przednionapędową wersję z silnikiem benzynowym 2.0 i-VTEC (155 KM) i skromnym wyposażeniem. Za podstawową wersję z napędem 4WD trzeba dać 106 600 zł. Oprócz wersji S (tylko silnik benzynowy) w cenniku znajdziemy jeszcze cztery specyfikacje: Comfort, Elegance, Lifestyle i Executive.
W tym segmencie większą popularnością cieszą się silniki wysokoprężne. Honda oferuje dwie jednostki 1.6 i-DTEC. Słabsza oferuje 120 KM mocy i dostępna jest wyłącznie z napędem na przednią oś (od 110 600 zł), mocniejsza ma 160 KM i zastępuje Diesla 2.2 i-DTEC o tej samej mocy. Niższa akcyza nie oznacza wcale, że ceny są atrakcyjne - zaczynają się bowiem od 130 200 zł. Ciekawą opcją dostepną z mocniejszym Dieslem jest dziewięciostopniowy automat ZF wymagający dopłaty 7 tys. zł.
ZOBACZ TAKŻE:
Honda CR-V FL 1.6 i-DTEC | Pierwsza jazda | Wewnętrzne zmiany