Hyundai i20 | Ceny w Polsce | Zaprojektowany od nowa

Nowy i20 jest dobrze przygotowany do rynkowego boju, ale czy z ceną podstawowej wersji wynosząca 43 900 zł ma szansę na sukces?

Hyundai i20 Coupe | Więcej emocji

W polskich salonach debiutuje nowy Hyundai i20 w wersji pięciodrzwiowej. Dostępny jest w czterech wersjach wyposażenia i z pięcioma silnikami do wyboru. Ceny zaczynają się od 43 900 zł. Poszukując taniego auta miejskiego możemy jeszcze poszukać poprzedniej generacji i20 dostępnej w cenie od 38 400 zł.

Podstawowa jednostka benzynowa R4 1.2 Kappa oferuje moc 75 KM i jest to jedyny silnik dostępny w najskromniejszej specyfikacji Classic. Mocniejsza odmiana tego samego silnika generuje 84 KM, a najmocniejszy motor to 100-konny R4 1.4 Kappa.

W tym segmencie silniki wysokoprężne nie biją rekordów popularności, ale i tak w ofercie Hyundaia znajdziemy dwie takie jednostki. Pierwsza ma trzy cylindry i z pojemności 1,1 litra wyciąga 75 KM, zaś większa czterocylindrowa 1.4 CRDi 90 KM.

2015 | Hyundai i20 | Ceny w Polsce2015 | Hyundai i20 | Ceny w Polsce Hyundai

Na pokładzie podstawowej wersji Classic znajdziemy niemal kompletne wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa, czyli poduszki czołowe, boczne, kurtynowe, ABS, ESC, VSM (stabilizacja toru jazdy) i HAC (asystent ruszania pod górę), elektryczne szyby z przodu, centralny zamek, komputer pokładowy, światła do jazdy dziennej z funkcją Follow Me Home oraz oparcie tylnej kanapy dzielone w proporcji 60:40.

W Classic Plus dodatkowo oferuje m.in. kolumnę kierownicy regulowaną w dwóch (zamiast jednej) płaszczyznach, alarm, klimatyzację ręczną, chłodzony schowek, sterowane elektrycznie i podgrzewane lusterka zewnętrzne oraz radio/CD z MP3, portem USB i iPod.

Hyundai i20 - Ogłoszenia

Wybór wersji Comfort oznacza, że na pokładzie znajdzie się m.in. LWDS, Bluetooth, tempomat, czujniki parkowania z tyłu, światła LED do jazdy dziennej, reflektory przeciwmgielne, podwójna podłoga bagażnika,wielofunkcyjna kierownica i cztery (zamiast dwóch) głośniki.

W najbogatszej specyfikacji Premium dodano m.in. automatyczną klimatyzację,czujnik deszczu, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, podgrzewane siedzenia i koło kierownicy, felgi aluminiowe, tylne światła LED, zestaw wskaźników Supervision z wyświetlaczem TFT, czy miękkie materiały wykończeniowe we wnętrzu.

Poniżej przeczytacie o naszych pierwszych wrażeniach z jazd nowym Hyundaiem i20. Zapraszamy.

ZOBACZ TAKŻE:

Hyundai i20 | Pierwsza jazda | Wrodzona wszechstronność

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.