Zaskakujące? Raczej nie. Znając już zarys sylwetki nadwozia można było spodziewać się podobnego stylu w środku. W stosunku do Passata B8 jest jeszcze bardziej klasycznie - tak, to możliwe. Ale ta stylistyka ma swoją ogromną zaletę. Po latach eksploatacji będzie wciąż robić dobre wrażenie i z pewnością szybko się nie opatrzy.
Rozmieszczenie wszelkiego rodzaju przełączników jest niemal identyczne jak w Passacie, między obydwoma autami kierowcy mogą się przesiadać do woli i z zamkniętymi oczami odnajdywać poszczególne przyciski. To, co może się w nowym Superbie podobać, to nowy wzór zestawu wskaźników odbiegający wyglądem (ale nie układem) od volkswagenowskiego szablonu.
Skoda podkreśla, że wnętrze jest wykonane w wyjątkową dbałością o jakość, zarówno montażu, jak i użytych materiałów. Nowy Superb, podobnie jak jego poprzednik, został zaprojektowany by wyznaczyć w klasie średniej nowe standardy przestrzeni.
Debiut trzeciej już współczesnej generacji flagowej Skody nastąpi oficjalnie podczas salonu samochodowego w Genewie, choć jej wygląd poznamy najpóźniej za dwa tygodnie, kiedy to Skoda planuje pokaz przedpremierowy dla prasy.
ZOBACZ TAKŻE:
Najwyższy udział w historii. Skoda liderem szósty rok z rzędu
źródło: Okazje.info