Z zewnątrz Mercedes-AMG GLE 63 Coupe 4Matic wyróżnia się m.in. większymi wlotami powietrza w przednim zderzaku, innym grillem, wielkimi kołami w rozmiarze 22 cali i dwiema podwójnymi końcówkami wydechu. Wnętrze również utrzymane jest w sportowym stylu. Znajdziemy w nim elementy wykończone włóknem węglowym i spłaszczoną u dołu kierownicę.
Mercedesy z drugiej ręki - ogłoszenia
Najważniejszym elementem jest jednak serce samochodu, potężny, 5,5-litrowy silnik V8 biturbo. Do wyboru będą dwie wersje - mocna i ekstra mocna. Mercedes-AMG GLE 63 Coupe legitymuje się mocą 557 KM i momentem obrotowym wynoszącym 700 Nm. Mało? Wariant S daje jeszcze więcej - 585 KM i 760 Nm. W pierwszym przypadku sprint do pierwszej "setki" trwa 4,3 sekundy, a w drugim 4,2 sekundy, czyli dokładnie tyle samo, co w przypadku BMW X6 M z podwójnie doładowanym silnikiem 4.4 V8 (570 KM i 750 Nm).
Motor, tradycyjnie dla AMG składany przez jedną osobę, współpracuje z dwusprzęgłową skrzynią biegów o siedmiu przełożeniach. Napęd standardowo jest przenoszony na cztery koła (4Matic). Do wyboru są trzy tryby jazdy, wpływające na ogólne prowadzenie się samochodu (reakcję na gaz, pracę amortyzatorów, wspomaganie układu kierowniczego i działanie ESP) - Comfort, Sport i Sport Plus.
Mercedes-AMG GLE 63 Coupe 4Matic, w tym topowa odmiana S, powinien trafić do sprzedaży latem tego roku. Ceny poznamy bliżej premiery rynkowej
ZOBACZ TAKŻE: