Moda na tego typu auta trwa w najlepsze. Każdy producent chce je mieć w swojej ofercie. Tivoli to niewielki crossover segmentu B o długości niespełna 4,2 m, konkurent dla Opla Mokki , Renault Captur czy Nissana Juke . SsangYong w trakcie prac nad nowym modelem prezentował przez ostatnie trzy lata coraz to nowsze auta koncepcyjne, zwiastujące nadejście wersji produkcyjnej.
SsangYong - ogłoszenia aut używanych
Seryjny Tivoli prezentuje się nowocześnie. Z przodu auto przypomina Kię Soul . Dyskusyjne jest przetłoczenia przy słupku C oraz wygląd tylnej części nadwozia. Auto będzie występować w wersjach dwukolorowych, pozwalających na personalizację. Dobre wrażenie robi zwłaszcza wnętrze pojazdu. Producent deklaruje, że jakość wykonania stoi na wysokim poziomie. Kabina będzie mogła być wykończona w jednym z trzech kolorów (czarnym, beżowym lub czerwonym), podobnie jak zestaw wskaźników, którego podświetlenie będzie można zmieniać (dostępnych 6 kolorów).
Początkowo pod maską samochodu znajdziemy tylko jeden silnik benzynowy (w późniejszym czasie wprowadzone zostaną silniki Diesla). Jednostka e-XGi160, czyli turbodoładowany benzyniak o pojemności 1,6 litra, generuje 126 KM mocy i 157 Nm momentu obrotowego. Może ona współpracować z ręczną lub automatyczną skrzynią biegów (obie sześciostopniowe).
SsangYong Tivoli trafi do sprzedaży w Korei Południowej już w styczniu 2015 roku. Na pozostałych rynkach auto ma być dostępne połowie roku.
ZOBACZ TAKŻE:
Salon Paryż 2014 | Ssangyong XIV Concept
dane dostarcza: