Pod marką Willys produkowany był w Brazylii w latach 1961-1966 model Interlagos. Bazował on na Alpine A108 i cechował się wyjątkowo atrakcyjną ceną. Nowy Willys nosi oznaczenie AW 380 Berlinetta i odwołuje się do tamtego modelu stylistyką. Widać to w linii oraz w szczegółach. Pod względem ceny jest już zupełnie inaczej. AW 380 wyceniono na 380 tys. euro.
Za budowę Willysa AW 380 wzięły się dwie włoskie firmy, Maggiora i Carrozzeria Viotti. Przyglądając się szczegółom konstrukcji można zrozumieć tak wysoką cenę. Samochód napędza potężny silnik 3.8 V6 Biturbo o mocy 610 KM i maksymalnym momencie 830 Nm. Dzięki szerokiemu zastosowaniu włókien węglowych udało się zejść z masą do 1350 kg, a co za tym idzie uzyskać rewelacyjne osiągi. Przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje wg producentów 2,7 s, a prędkość maksymalna to 340 km/h.
Używane Ferrari już od... - Ogłoszenia
Planowana produkcja ma być ograniczona do 110 sztuk. To i tak ambitne założenia, bo czy świecie jest aż tylu ekscentryków chcących kupić jeden wielki znak zapytania, nieznanej marki za cenę dwóch dopracowanych i doskonale jeżdżących Ferrari?
ZOBACZ TAKŻE: