Honda HR-V | Nie tylko benzyna

Na Hondę HR-V musimy jeszcze poczekać, jej debiut nastąpi dopiero pod koniec 2015 roku. Już dziś wiemy, czym będzie napędzana

Honda CR-V 1.6 i-DTEC | Pierwsza jazda

Nowa Honda HR-V bazuje na platformie modelu Jazz. Pozycjonowana jest poniżej  większego CR-V, a jej konkurencji należy szukać wśród takich modeli, jak Nissan Juke, Opel Mokka, Peugeot 2008, czy Skoda Yeti. Na japońskim rynku nowy HR-V, sprzedawany tam pod nazwą Vezel, dostępny jest już od końca 2013 roku.

Wybór rodzajów napędu będzie bogaty. Podstawową jednostką będzie silnik benzynowy 1.5 EarthDream rozwijający moc 115 KM. Będzie on łączony ze skrzynią ręczną, lub bezstopniową CVT. Dla klientów niewyobrażających sobie świata motoryzacji bez silników wysokoprężnych przygotowana będzie odmiana 1.6 i-DTEC o mocy 120 KM. Jest ona już stosowana w modelu CR-V. Diesel będzie oferowany wyłącznie ze skrzynią ręczną.

Sprawdź ceny używanej Hondy HR-V

Ostatnią opcją napędową ma być hybryda. W późniejszym terminie do konwencjonalnych jednostek napędowych dołączy wersja hybrydowa korzystająca z silnika 1.5 pracującego w cyklu Atkinsona. Napęd w hybrydzie będzie przekazywany na przednie koła poprzez dwusprzęgłową skrzynię DCT o siedmiu przełożeniach.

Wnętrze Hondy ma wyróżniać się wyjątkową wielofunkcyjnością. Bagażnik pomieści 450 litrów bagażów. Centralnie zamontowany zbiornik paliwa ma zapewnić bardziej przestronne wnętrze. HR-V otrzyma znany z modeli Jazz i Civic system Magic Seats , tylną kanapę z podnoszonym siedziskiem z możliwością jej całkowitego złożenia.

ZOBACZ TAKŻE:

Co oferuje rynek crossoverów segmentu B?

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.