Zadziornego wyglądu dodaje przede wszystkim nowy przedni zderzak z elementami z włókna węglowego. Poza tym poszerzono nadkola, w których umieszczono aż 20-calowe podświetlane na niebiesko koła, zamontowano inne progi boczne, zainstalowano dyfuzor w tylnym zderzaku i zastosowano kilka innych karbonowych dodatków.
Wszystko na to wskazuje, że modyfikacje objęły wyłącznie stylistykę samochodu. Firma z Japonii, poza opublikowanie dużej ilości zdjęć, nie podała żadnych informacji odnośnie zmian mechanicznych.
Szukasz używanego BMW? Sprawdź ogłoszenia
BMW i3 napędzane jest silnikiem elektrycznym o mocy 170 KM i maksymalnym momencie 250 Nm. Dla obawiających się wyczerpania baterii, BMW proponuje dwucylindrową jednostkę benzynową o mocy 34 KM, mającą za zadanie utrzymanie minimalnego poziomu naładowania akumulatora (range-extender), zwiększającą zasięg pojazdu ze 190 do około 300 km.
Osiągi są satysfakcjonujące: przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,2 sekundy, od 0 do 60 km/h - 3,7 sekundy, a od 80 do 120 km/h - 4,9 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 150 km/h. Z dodatkowymi spojlerami i większymi kołami osiągi i3 prawdopodobnie uległy pogorszeniu.
ZOBACZ TAKŻE: