Salon Paryż 2014 | Volkswagen Golf Alltrack

Najpopularniejszy model w Europie zadebiutuje już wkrótce w stylizowanej na crossovera wersji Alltrack

Skoda Octavia | Bratobójczy pojedynek z VW Golfem

Golf Alltrack bazuje na modelu Variant. Podstawowa różnica to zwiększony o 20 mm prześwit, co ułatwi poruszanie się po nieutwardzonych drogach. Aby Alltrack wyglądał modnie dodano plastikowe osłony nadkoli. Na tym nie koniec. To, ze mamy do czynienia z nowym modelem zdradzają zmienione zderzaki, nakładki progów relingi osłony podwozia (plastikowe i aluminiowe) oraz większe 17- calowe koła Valley.

Do wyboru będą cztery jednostki napędowe, jedna benzynowe i trzy wysokoprężne. Najlepsze osiągi będzie zapewniał 1.8 TSI (180 KM), który potrafi rozpędzić Alltracka do setki w 7,8 s. Dużo większym zainteresowaniem będą cieszyć się Diesle. Najmniejszy 1.6 TDI oferuje 110 KM, większy 2.0 TDI dostępny będzie w wersjach mocy 150 KM i 184 KM. Najmocniejsze jednostki będą współpracować jedynie ze skrzyniami DSG.

Volkswagen Golf Variant - Ogłoszenia

Wszystkie Golfy Alltrack sprzedawane w Europie będą posiadać napęd obu osi 4Motion ze sprzęgłem Haldex. Dodatkowo na obu osiach zastosowane będą elektroniczne blokady mechanizmów różnicowych XDS (realizowany za pomocą układu hamulcowego).

Pokazany w Paryżu Alltrack trafi do salonów dopiero w przyszłym roku. Jego ceny na rynku niemieckim będą zaczynać się od 29 300 euro.

ZOBACZ TAKŻE:

VW Golf Variant - W rytmie Mamma Mia!

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.