Golf Alltrack bazuje na modelu Variant. Podstawowa różnica to zwiększony o 20 mm prześwit, co ułatwi poruszanie się po nieutwardzonych drogach. Aby Alltrack wyglądał modnie dodano plastikowe osłony nadkoli. Na tym nie koniec. To, ze mamy do czynienia z nowym modelem zdradzają zmienione zderzaki, nakładki progów relingi osłony podwozia (plastikowe i aluminiowe) oraz większe 17- calowe koła Valley.
Do wyboru będą cztery jednostki napędowe, jedna benzynowe i trzy wysokoprężne. Najlepsze osiągi będzie zapewniał 1.8 TSI (180 KM), który potrafi rozpędzić Alltracka do setki w 7,8 s. Dużo większym zainteresowaniem będą cieszyć się Diesle. Najmniejszy 1.6 TDI oferuje 110 KM, większy 2.0 TDI dostępny będzie w wersjach mocy 150 KM i 184 KM. Najmocniejsze jednostki będą współpracować jedynie ze skrzyniami DSG.
Volkswagen Golf Variant - Ogłoszenia
Wszystkie Golfy Alltrack sprzedawane w Europie będą posiadać napęd obu osi 4Motion ze sprzęgłem Haldex. Dodatkowo na obu osiach zastosowane będą elektroniczne blokady mechanizmów różnicowych XDS (realizowany za pomocą układu hamulcowego).
Pokazany w Paryżu Alltrack trafi do salonów dopiero w przyszłym roku. Jego ceny na rynku niemieckim będą zaczynać się od 29 300 euro.
ZOBACZ TAKŻE: