Cayenne S, za które zabrali się specjaliści od indywidualizacji, otrzymało kolor Palladium Metalic. Nadwozie wyposażono wcześniej w opcje SportDesign, w skład której wchodzą dodatkowe listwy zderzaków i progów. Dodatkowo Cayenne otrzymało sportowy wydech i 21-calowe felgi, które pomalowano na kolor nadwozia. Z jasną karoserią kontrastują czarne wkłady bi-ksenonowych reflektorów wyposażonych w system PDLS (Porsche Dynamic Light System) oraz lekko przyciemnione tylne lampy.
Szukasz używanego Cayenne? Sprawdź ceny
Wnętrze auta również utrzymano w podobnej kolorystyce. Oczywiście większość elementów pokryta jest beżową i ciemną skórzaną tapicerką. Jasne wstawki otrzymały m.in. fotele, daszki przeciwsłoneczne, czy uchwyty i podłokietniki. Skórą obito także kratki wentylacyjne i środkowy panel deski rozdzielczej. Wszystko tworzy razem bardzo elegancką kompozycję.
Pod maską nie dokonano żadnych modyfikacji, dlatego śmiało można stwierdzić, że znajduje się tam 3,6-litrowe podwójnie doładowane V6 o mocy 420 KM i 550 Nm momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje więc około 5,2 sekundy, a maksymalnie można rozpędzić się do 257 km/h.
ZOBACZ TAKŻE: