Mitsubishi | Sprzedaż w Polsce wzrosła o 70%

Przez pierwszych osiem miesięcy na nowy samochód spod znaku Trzech Diamentów zdecydowało się aż 70% więcej klientów, niż w tym samym okresie ubiegłego roku.

40 lat Mitsubishi w Polsce | Limitowana edycja Evo X

Bestsellerem w sprzedaży  aut tej marki jest crossover Mitsubishi ASX, a na drugim miejscu w rankingu sprzedaży plasuje się znany Mitsubishi Outlander. Od początku stycznia do końca sierpnia 2014 roku z salonów Mitsubishi Motors w Polsce wyjechały 3424 samochody tej marki, co oznacza blisko 70% wzrost. Najpopularniejszy model Mitsubishi ASX trafił aż do 1542 klientów, podwajając wynik z ubiegłego roku. Drugi w tabeli sprzedaży model - Outlander zyskał 914 klientów ? ponad 4-krotnie więcej, niż w tym samym okresie 2013 roku. Znacząco zwiększyła się sprzedaż trzeciego najczęściej kupowanego modelu Mitsubishi, Lancera: Lancer Sedan zanotował 87% wzrost, 52% więcej klientów zakupiło Lancera Sportback a na Lancera Evolution zdecydowała się trzy razy większa liczba entuzjastów tego słynnego modelu. 2,5-krotnie wzrosła sprzedaż terenowego Mitsubishi Pajero a rezultat sprzedaży Mitsubishi Pajero Sport był o ponad 11% większy, niż w ciągu pierwszych 8 miesięcy ubiegłego roku.

Sprawdź ceny Lancera Evolution w Polsce

Cieszymy się, że nasze tegoroczne premiery: Mitsubishi ASX 2015, Outlander 2014, ASX RalliArt, L200 2015 a od niedawna także hybrydowy Outlander PHEV i nowe Mitsubishi Space Star 2015 sš tak ciepło przyjęte przez polskich klientów. Nie ustajemy w staraniach, aby nasza oferta wraz z cenami odpowiadały oczekiwaniom nabywców z tego ważnego rynku. - skomentował Yasuyuki Oyama, Prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors.

ZOBACZ TAKŻE:

Lancer Evo XI będzie hybrydą

Więcej o:
Copyright © Agora SA