BMW serii 2 bez dachu wygląda dokładnie tak jak mogliśmy się tego spodziewać. Dach wykonany jest z materiału, a po jego złożeniu jedynie przednia szyba wystaje poza linie nadwozia. Złożenie dachu zajmuje jedynie 20 sekund, jest możliwe podczas jazdy z prędkością do 50 km/h, a klienci mogą wybierać między trzema kolorami - czarnym, antracytowym i brązowym. Konstrukcja dachu została dodatkowo wyciszona, co zmniejszyło szum w kabinie o 5 dB z przodu i 7 dB z tyłu.
Pod maską BMW serii 2 Cabrio mogą znaleźć się dokładnie te same jednostki napędowe co w przypadku nadwozia Coupe. Najbardziej emocjonująca jest oczywiście wersja M235i, której 3-litrowy silnik TwinPower Turbo zapewnia stado 326 KM i 450 Nm momentu obrotowego. Dzięki temu z automatyczną skrzynią biegów małe kabrio rozpędzi się od 0 do 100 km/h w 5 sekund.
Spraw sobie własne BMW. Sprawdź ceny!
W palecie będą dostępne także jednostki 4-cylindrowe o pojemności dwóch litrów i mocy 184 KM lub 245 KM. Dla miłośników niskiego spalania BMW przygotowało wersję 220d z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 190 KM. W porównaniu do BMW serii 1 Cabrio, które "dwójka" właśnie zastępuje użytkownicy będą mogli skorzystać z nieco większego bagażnika.
Auto zostanie oficjalnie pokazana na targach samochodowych w Paryżu, a do sprzedaży wejdzie w lutym przyszłego roku. W Stanach Zjednoczonych ceny będą zaczynać się od 38 850 dolarów za wersje 228i, a w Wielkiej Brytanii od 29 200 funtów za 220i. Polskie ceny poznamy zapewne na początku 2015 roku.
ZOBACZ TAKŻE: