Wygląd zewnętrzny uległ dyskretnym, choć zauważalnym zmianom. Zastosowano nowe lampy świateł i reflektorów, zderzaki ze zmienionym kształtem wlotu powietrza, a we wnętrzu znalazły się materiały lepszej jakości. Na pokładzie znajdziemy teraz m.in. systemy Blind Spot Monitor, ParkAssist i dziewięciogłośnikowy Dynaudio Excite.
Ile kosztuje używane Scirocco?
Sporym zmianom poddano paletę silników. Podstawowa jednostka to 1.4 TSI o mocy 125 KM, czyli o 5 KM mocniejsza, niż dotychczas. Zrezygnowano z problematycznej odmiany 160-konnej tego silnika zastępując go jednostką 2.0 TSI o mocy 180 KM. Jest ona dostępna także w wariantach mocy 220 KM i 280 KM. Ta ostatnia trafia pod maskę Scirocco R. Oczywiście Volkswagen nie zapomniał o jednostkach wysokoprężnych. Do wyboru są dwie odmiany 2.0 TDI o mocach 150 KM i 184 KM. Wszystkie silniki współpracują standardowo z sześciobiegową skrzynią ręczną, w opcji (poza podstawowym silnikiem) dostępne jest sześciobiegowe DSG.
1.4 TSI (125 KM) - 90 190 zł 2.0 TSI (180 KM) - 97 490 zł 2.0 TSI (220 KM) - 108 790 zł 2.0 TDI (150 KM) - 107 490 zł 2.0 TDI (184 KM) -114 790 zł
Dopłata do sześciostopniowej skrzyni dwusprzęgłowej DSG wynosi 8 200 zł.
2.0 TSI (280 KM) - 137 690 zł 2.0 TSI (280 KM) DSG - 146 290 zł
1.4 TSI (125 KM) - 82 690 zł
2.0 TSI (180 KM) M6/DSG - 104 790 / 112 990 zł 2.0 TSI (220 KM) DSG - 124 290 zł 2.0 TDI (184 KM) DSG - 130 290 zł
ZOBACZ TAKŻE: